JuC1y Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hei, jeg kjøpte en iPhone 4 av en fyr på skolen. Den er helt ny, og det er ikke noe SIM-kort i den. Hver gang jeg prøver å starte den, så sitter jeg fast. Det står at jeg må putte inn en sim uten pin kode, eller noe slikt. Jeg har puttet in SIM-kort fra de fleste selskap nå og det kommer opp at sim-kortet ikke funker. Jeg har prøvd å gjenopprette iPhonen, men det samme dukker opp hele tiden. Har jeg ingen mulighet til å låse den opp for alle selskap, eller finne ut hvilken si, jeg skal ta i bruk? Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Har du kjøpt tyvegods? Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg aner ikke, han jeg kjøpte den av sa at den var hans.. og at den var åpen for alle opperatører. Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 .. og at den var åpen for alle opperatører. Gå tilbake til ham og be ham om å bevise det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå