Ozelot Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg fikk en lapp fra tannlegen i dag der han hadde lagd til en time for meg(uten min kjennskap). Dette er forsåvidt greit(kan heller ringe inn og avbestille den). Men, la oss si jeg ikke møter opp hva da? Det står på seddelen at om je ikke møter opp, så må jeg betale 400,-. Hvis noe slikt hadde skjedd( la oss si jeg aldri fikk denne lappen) måte jeg da ha måtte betale de 400,- for en tannlegetime jeg aldri har bestilt? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Du må vel godkjenne denne timen? Jeg får automatisk innkallelse til min tannlege men må svare på den. Hvis ikke ringer de meg før timen for å høre om jeg faktisk kommer. Hvis de kun sender ut denne lappen og du ikke dukker opp syns jeg det er rart hvis du må betale. Lappen kan bli borte i posten og da har du ingen sjans til å få vite om timen. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Pleier å få melding på mobilen dagen i forveien jeg, funker det. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Står ingenting på lappen om at jeg må bekrefte eller avkrefte, og har heller ikke fått sms eller annet varsel om tannlegetime tidligere. Lenke til kommentar
Ståle Nordlie Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Du har antakelig gått med på denne ordningen når du gikk til tannlegen for første gang. Lenke til kommentar
Zric Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg vil anta at det ligger en lov eller forskrift som hjemmel her, siden poliklinikkene på sykehusene gjør det samme, og de vanskelig vil kunne stille opp enn eller annen for for avtale som grunnlag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå