TomKorawit Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Julen er nemlig nærme og faren i huset har ønsket seg et speilreflekskamera. Det jeg leter etter er en den beste kameraet til beste pris. Som ligger på rundt 4000 til 5000 kroner. Helst skal det Nikon/Canon sier han. Men hvis det er noen andre produkter dere har å komme med, så sier jeg ikke nei. Noen forslag? Lenke til kommentar
Daniel-N Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hei. Så at japanphoto hadde tilbud på Canon EOS 550D med standardobjektiv til 4000. Det er et veldig godt kamera til en veldig god pris. Så er det bare for han å begynne å ønske seg bedre optikk til bursdag og neste jul Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Kan være enig i at det slett ikke er noe dårlig tilbud (selv om jeg er Nikon-mann) Finfint kamera. Lenke til kommentar
tvister Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 For å si det brutalt så yter DSLR kameraene i den prisklassen omtrent likt så forskjellene ligger nok mer i ergonomi, og de fleste kameraene i den prisklassen er forholdsvis små. Har man store hender og video ikke er viktig, kan kanskje løsningen være å kjøpe et brukt nikon D300 eller Canon 50D til rundt 3,5-4k. Lenke til kommentar
Veritias Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Anbefaler virkelig D5100! Du har riktignok ikke 2 command-dials, men menyen og hurtigknappene er utrolig godt satt opp. Er storfornøyd med min Nikon d5100. Tror du kan få det for 5200,-. I tillegg er det ett ganske nytt kamera, med samme sensor som storebroren D7000 som koster ca. 2000 kr mer. Du får MYE for pengene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå