Bossmo Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hva er det beste skjermkortet man kan ha før denne prosessoren blir en flaskehals? har pr nå et ATI Radeon HD 4850 som iallefall kjører de nyeste spillene noenlunde greit... er det noe poeng å oppgradere skjermkortet, eller burde jeg bare vente til jeg kjøper helt ny rigg om noen mnd? ellers: 32bit vista 4gig ram asus p5q pro Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hva er det beste skjermkortet man kan ha før denne prosessoren blir en flaskehals? har pr nå et ATI Radeon HD 4850 som iallefall kjører de nyeste spillene noenlunde greit... er det noe poeng å oppgradere skjermkortet, eller burde jeg bare vente til jeg kjøper helt ny rigg om noen mnd? ellers: 32bit vista 4gig ram asus p5q pro Hadde jeg vært deg, hadde jeg gått for feks et Nvidia GTX560Ti i første omgang, også etterhvert gått for den større oppgraderingen når resten av delene er for svake. Lenke til kommentar
Bossmo Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 560 ok... men 580??? tja tjo.. hadde egentlig vært greit med et kort jeg kunne bruke til resten av oppgraderingen... men tror 580 koster mer enn jeg er villig til å bruke på et skjermkort..og ville ikke det strype prosessorn min? finnes det noen silentversjon av 560? irriterte meg litt at jeg måtte slå av skyggene på SWTOR for å få d til å kjøre smooth. Ellers hadde jeg alt av valg på max. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Kraftigste passivt-kjølte kortet i dag er et 6850. Lenke til kommentar
Bossmo Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Aaaaait! kan gjerne ta noe med en stor stillegående vifte. har dårlig erfaring med å bytte ut kjøleren på skjermkort.. de varer ikke like lenge som fabrikat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå