Gå til innhold

Nå har jeg fått meg ny MAC. Noen tips fra ihugga MAC-brukere?

Anbefalte innlegg

I mangel på facebook og andre skrytearenaer, så får jeg kunngjøre i denne tråden AT JEG HAR KJØPT MEG NY MACBOOK PRO 13 :))))) Jeg har aldri tatt i en mac før, så her snakker vi novise. Er så imponert over denne maskina, men siden jeg kun har brukt windows tidligere, så er det en hmmm, omstilling kan en si. Nesten flaut å si at jeg roter mest med å navigere mellom sider. Når jeg vil ha "ny" side så går jeg til arkiv, sikkert en dum måte å gjøre det på. Regner med det tar noen dager før jeg kommer inn i dette. Men er så fornøyd :)))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva du mener med "ny side", men kanskje det å åpne en ny fane/vindu i Safari?

CMD + T eller dobbelklikk på høyre side av siste fane øverst i nettleseren. Begynn å lær noen andre snarveier også:

OS X shortcuts

linken var død , men takk for tipset flyndrefjes:)

Og kanskje de som endret overskriften min, kunne endret den til korrekt norsk? :innocent:

Lenke til kommentar

Når vi snakker om å skrive korrekt, så kan jeg si at det bør skrives «Mac», ikke «MAC». «MAC» referer ofte til «Media Access Control», som i «Media Access Control address» («MAC address»). (Men det var kanskje en feil fra de som endret emnetittelen din.)

Endret av Loff1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...