Gå til innhold

Klagemur for nettspillere

Anbefalte innlegg

hater når jeg spiller 2 mot 2 random team i warcraft III, så er lagkameraten min skikkelig dårlig, så prøver jeg å gi han tips og hint, men han svarer med å bli fornærmet og quitter gamen, huff...

nei, holder meg til custom games med warcraftreplays.com folka, til vi får den her gamer.no klan igang :grumpy:

(nettopp kommet hjem fra oslo btw jayhem)

og så misliker jeg imperieller som invaderer anchorhead på swg, da blir jeg forbannet! :( men heldigvis klarer vi rebeller å ta byen tilbake igjen etter å ha samlet litt forsterkninger :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er noen tanker fra en fersking i BF1942 / Desert Combat:

Hvorfor er det så liten vilje til å jevne ut lagene?

Hvorfor er det alltid en nisse som tar med seg stridsvogn og setter seg utenfor motstanders hovedbase for å plukke ned spawn?

Hvorfor ser man alltid noen slappinger som bare henger ved hangaren og venter på fly/kopter-spawn?

Og hvorfor ser man ofte beskjeden "4ir-0wn4g3 is no more" kun kort tid etter?

Hvorfor synes noen at det å drepe egne er en spennende måte å bruke tiden sin på?

Hvorfor blir jeg alltid rævpult av bombefly?

Hmm, det siste har kanskje med at jeg har spilt kun en ukes tid. Resten skyldes vel public servers tipper jeg.

Lenke til kommentar

Jeg spiller stort sett bare Desert Combat om dagen.

De tingene som irriterer meg mest der er selvfølgelig Team killere. Feks skyte sine egne fly elle helikoptere.

Noe som også irriterer meg grønn er alle fly og helikopter campere. Enda de ser at laget åpenbart trenger flere folk på slagmarken bare står de å venter på at et fly skal respawne... :grumpy:

Uneaven teams irriterer meg også litt...noen servere kjører jo med autoswitch temas, men det er ikke den beste måten å gjøre det på syntes jeg.

Jeg blir også skikkelig sinna av hijackere...feks hopper in i artileriet du sitter å sikter inn og begynner å kjøre av gårde som om det var en j..la tanks :evil: Eller om jeg står å reparerer et kjøretøy og noen bare hopper in å stikker av med kjøretøyet. Heldigvis kjører mange servere med hijacking som kicke grunnlag :smile:

Nick på DC: MenBehindTheSun eller Iskariot

Lenke til kommentar
Dette er noen tanker fra en fersking i BF1942 / Desert Combat:

Hvorfor er det så liten vilje til å jevne ut lagene?

Hvorfor er det alltid en nisse som tar med seg stridsvogn og setter seg utenfor motstanders hovedbase for å plukke ned spawn?

Hvorfor ser man alltid noen slappinger som bare henger ved hangaren og venter på fly/kopter-spawn?

Og hvorfor ser man ofte beskjeden "4ir-0wn4g3 is no more" kun kort tid etter?

Hvorfor synes noen at det å drepe egne er en spennende måte å bruke tiden sin på?

Hvorfor blir jeg alltid rævpult av bombefly?

Hmm, det siste har kanskje med at jeg har spilt kun en ukes tid. Resten skyldes vel public servers tipper jeg.

fordi spillet er dårlig balansert og det er haugevis med idioter som spiller det. miljøet er mye bedre på cs serveren jeg spillte på enn på bf og dc serverne faktisk, og på cs så er du ikke like avhengig av teamwork på public som du gjerne er på dc. nå er dc fortsatt i en tidlig alpha fase så det kommer til og bli mye bedre for hver versjon som slippes ut.

Lenke til kommentar

* Norton Anti-Virus popper opp og søker på disken.

* Får netsend fra folk

* En plutselig crash, må joine på nytt (etter kanskje å ha venta i 10min for å joine en kewl server.)

*BF1942: *vente på fly* bli regel-rett meid ned av et fly. Piloten kjører så lavt at han treffer meg med vingen. Da var jeg sinna da. Greit om han slepper en bombe men det går da for flaten ikke ann å være så arrogant? :grumpy:

Lenke til kommentar

Dette er ikke noe jeg hater, men det kan være ganske irriterende når adrenalinet pumper...

Spiller BF1942 og skyter ned et fly, men tror du ikke spilleren akkurat rekker og hoppe ut i fallskjerm, da jeg deretter sirkler mange runder i rundt ham, skyter og sliper bomber, men den sleipe ålen vrir seg unna, for deretter å krype opp i en AA stilling, å skyte meg ned, og jeg rekker selvfølgelig ikke å hoppe ut, fordi flyet mitt tåler mindre enn andre sine :lol: Deretter kommer meldingen over skjermen "LOL, nOOb"

Akkurat da kan det koke litt... og denne oppskriften skjer flere ganger daglig :D

Men alt i alt, Battlefield er jo morsomt

Lenke til kommentar

Jeg synes stort sett at bf1942 og DC er veldig bra online. Må si at jeg ikke har noen videre opplevelse av at folk driver med team killing. Stort sett er det snakk om uhell på de serverne jeg spiller på, og da er det ikke sjelden du ser en "Oops, sorry" rett etterpå (det prøver i hvertfall jeg å si, he he). Den vanligste formen for teamkill er nok kanskje overkjøring og det kan være vanskelig å unngå, generelt bør folk passe seg for alt for "taktisk fremrykking" på veien rett ut av basen :wink:

Siden jeg ikke flyr selv hater jeg mest av alt base-camping pilotene. Uutrolig irriterende å spawne for å bli sprengt til H** 1 sec etterpå. :evil:

Selv om folk, naturlig nok, lett kan glemme at teamplay er viktig skal det ofte ikke mer enn endel radiomeldinger om units spoted ol. og respons på slike meldinger for å "trekke" mange andre med seg. :)

Når det er sagt må det jo sies at det er mildt sagt tragisk å se småunger stå å sloss om et fly/kopter når det er skrikende mangel for infanteri på slagmarken. :roll:

Lenke til kommentar

Flere klager på BF/DC... (må presisere at jeg liker spillet veldig godt, det er bare det at det tilsynelatende er ubegrenset mange fjotter som spiller dette samtidig som meg)

* Hvorfor velger folk å ha et punktum som nick ( . )? Jeg skjønner fordelen selvsagt, men det er teit å utnytte en slik svakhet. Gud forby å kommentere dette under et spill, da blir man jo flamet uten like.

* Som det nevnes tidligere, hvorfor må noen på død og liv ha favorittkjøretøyet sitt, helt uten hensyn på hva som egentlig trengs?

Om noen her kjenner til gode, seriøse servere til BF/DC hvor man har strenge regler mtp

- stjeling av kjøretøy

- spawn-raping i hovedbase

- å bruke kjøretøy kun som taxi til f.eks. hangar

- fjortisspråk og generell oppførsel

- jevne lag

osv.. så er jeg svært takknemlig om dere sender en PM. Jeg synes det er mer moro med fair play, og er litt lei av rottene som ødelegger for sånne som meg.

Lenke til kommentar
Flere klager på BF/DC... (må presisere at jeg liker spillet veldig godt, det er bare det at det tilsynelatende er ubegrenset mange fjotter som spiller dette samtidig som meg)

* Hvorfor velger folk å ha et punktum som nick ( . )? Jeg skjønner fordelen selvsagt, men det er teit å utnytte en slik svakhet. Gud forby å kommentere dette under et spill, da blir man jo flamet uten like.

* Som det nevnes tidligere, hvorfor må noen på død og liv ha favorittkjøretøyet sitt, helt uten hensyn på hva som egentlig trengs?

Om noen her kjenner til gode, seriøse servere til BF/DC hvor man har strenge regler mtp

- stjeling av kjøretøy

- spawn-raping i hovedbase

- å bruke kjøretøy kun som taxi til f.eks. hangar

- fjortisspråk og generell oppførsel

- jevne lag

osv.. så er jeg svært takknemlig om dere sender en PM. Jeg synes det er mer moro med fair play, og er litt lei av rottene som ødelegger for sånne som meg.

Ang seriøse servere så synes jeg generelt nivået er ganske godt på www.battlefield.no sine servere. (ofte litt for flinke for meg, he he).

Svenske SemerFI synes jeg også er bra. Ikke noe er så bra som å se at folk bli oppfordret av personen med flest kills på eget lag om å slutte spawnraping fordi "dere er bedre soldater enn dette!" Ah, nå er jeg på rette plassen tenker jeg da.

Oppfordrer folk til å komme med sine innspill hvis de har andre gode servere å anbefale. Taxi bruken virker det som om er vanskelig å gjøre noe med dessverre, men dette er jo ikke mest avgjørende synes jeg...

Men igjen, fantastisk så opptatt enkelte er av å kjøre favoritten sin, fullstendig uavhengig av behovet til teamet :shrug: .

Var morro å spille et brett i EOD helt uten kjøretøy :o , he he.

Lenke til kommentar

En ting jeg har merket meg på BF Map'et Battle of Britain er at de tyske "JUBBA" bombeflyene har en tendens til å tåle sinnsykt mye... de tåler faktisk så mye at de allierte bør ha 30-40% flere folk på laget for at det skal bli en jevn kamp... dette kan være meget irriterende, iallefall når folk BARE joiner Axis... og det sårt trenges flere på Allies...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

får slenge med på CS bølgen her..

i tillegg til alt som har blitt nevnt av whining og stuff:

folk som bruker mic til å chatte mens man spiller, eller begynner å synge eller bare holder knappen inne....lyden i spillet blir sterkt redusert, og det ender opp med at man bare muter personen til slutt...

synd egentlig, for chatte funksjonen i spill kan jo brukes til samarbeid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...