Gå til innhold

Klagemur for nettspillere

Anbefalte innlegg

Hva er det mest irriterende dere vet når dere spiller på nettet? Legg ut om merkelige ting dere har vært vitne til eller ting dere bare irriterer dere grenseløst over. Hold dere seriøse og gjør rede for hvilket spill dere snakker om - kanskje man kan lære noe av dette...;)

Jeg spiller mest Warcraft 3 på nettet (strategispill krever gjerne en god slump kommunikasjon for at ting skal funke rimelig knirkefritt), og de som har lest tidligere innlegg av meg har kanskje lagt merke til en liiiten smule frustrasjon over sentral-europeere som overhodet ikke viser interesse over å lære seg engelsk, og som istedet forventer at hele verden kan språket deres (ja, jeg har en greie for å flame tyskere). Dette kan i noen tilfeller få meg til å tilte fullstendig og virkelig legge ut mitt store, flotte engelsk-vokabular...

Ting har heldigvis bedret seg nå som jeg har nordmenn jeg kan spille med, men det blir jo likevel en del random-team...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg HATER cs spillere..

f.eks i går, jeg bestemte meg for å ta en liten runde cs siden det var evigheter siden sist gang..

havner på en tilfeldig server, slakter eieren av serveren som mildt sagt suger, og voila, CHEATER, LAME CHEATER er det eneste han klarer å si..

2 sec etterpå blir jeg bannet fra serveren pga "juks"..

samtidig florerer unødvendig voldtekt av newbie, n00b, njubi..

hvis noen gir meg 1stk balltree av stål samt flybilletter og en adressebok med adressen til alle de som sitter å spyr ut ordet newbie så skal jeg gjerne ta saken i egne hender.

Lenke til kommentar

Er helt enig med ThomasM. CS-spillere (ikke alle, men desverre et flertall) er noen av de mest sytete menneskene på nettet. CS kan være morsomt en gang iblandt, men desverre er det mange som ødelegger for oss som ikke er så veldig interesserte i å starte krangler med ukjente mennesker over ubetydelige grunner.

Og folk som ikke vil samarbeide med resten av laget kan også være rimelig irriterende (gjelder særlig i spill som Natural Selection og CS).

Lenke til kommentar
samtidig florerer unødvendig voldtekt av newbie, n00b, njubi..

hvis noen gir meg 1stk balltree av stål samt flybilletter og en adressebok med adressen til alle de som sitter å spyr ut ordet newbie så skal jeg gjerne ta saken i egne hender.

amen.

er så inn i skauen enig med deg der, er sånn i WC3 også, og særlig blandt tyskere... går det galt (en blir rusha i senk og får ikke hjelp, en blir kjørt over i et stort slag fordi kameraten ikke har god micro, du techer ikke som han vil - o.s.v) så ER DU AUTOMAGISK n00b... virker som om det er det eneste de klarer å forsvare seg med...

så.. du hater deg selv?

ber igjen om å skulle holde en seriøs tone her...

Lenke til kommentar

Vel, som mange andre så er jeg ikke så gla i sånne CS tullinger som mener at man leecher bare man har et litta flakse hs. Menneeee... er det så sinnsykt vanskelig å bare ignorere dem? Utenatt hvis det er server eieren som beskylder deg, det betyr vanligvis at det er ei møkkaserver, så hvorfor ikke bare skifte til ei bedre server? Ei med sjekkleige admins som sjekker demoer osv før de banner. Jeg har blitt beskyldt et par ganger, men bare den ene gangen ble det tell banning, og det vart leeeenge sia. Det er mye enklere å bare holde seg tell et lite utvalg servere, som man kjenner godt.

Ei litta ting jeg kan klage på er sånne verdensmestere og sånn som bestemmer seg for å pluttselig spelle public og herper hele gamet med sine Über skillz!

Lenke til kommentar

Jeg HATER spillere i BF1942 som skyter ned sine egne fly. Spesielt de som camper på flystripa med tanks eller stinger og hver eneste gang fly/helikopter dukker opp og rett før en stakkars spiller som har ventet lenge skal gå inn, så fyrer de av et kuleregn å sprenger kjøretøyet til de evige metallmarker. Blir så utrolig forbannet av de.

Noe annet som jeg spyr av er de som ikke klarer å innrømme at de ble utklassert. Flygere som blir skutt ned gang på gang og syter om juks og flaks når de flyr værre en bestemora mi dagen etter bryllupsnatta med 4 i promille! Personer som kaller andre n00b, nybegynner, idiot, drittsekk osv uten grunn eller i det hele tatt gjør det respekterer jeg ikke uansett hvordan de er ellers. Vi alle begynte på et visst nivå og ble bedre av erfaring. Ingen liker å bli utskjelt fordi man ikke klarer enkelte ting med en gang.

Personer som jukser er de som ligger lengst nede på lista mi. Once a cheater, always a cheater. (Gjelder også noen sengeaktiviteter :wink: )

Phew, det var vel det. Var godt å få ut litt frustrasjon.

Lenke til kommentar
Hva er det mest irriterende dere vet når dere spiller på nettet? Legg ut om merkelige ting dere har vært vitne til eller ting dere bare irriterer dere grenseløst over. Hold dere seriøse og gjør rede for hvilket spill dere snakker om - kanskje man kan lære noe av dette...;)

Jeg spiller mest Warcraft 3 på nettet (strategispill krever gjerne en god slump kommunikasjon for at ting skal funke rimelig knirkefritt), og de som har lest tidligere innlegg av meg har kanskje lagt merke til en liiiten smule frustrasjon over sentral-europeere som overhodet ikke viser interesse over å lære seg engelsk, og som istedet forventer at hele verden kan språket deres (ja, jeg har en greie for å flame tyskere). Dette kan i noen tilfeller få meg til å tilte fullstendig og virkelig legge ut mitt store, flotte engelsk-vokabular...

Ting har heldigvis bedret seg nå som jeg har nordmenn jeg kan spille med, men det blir jo likevel en del random-team...

Er enig med deg der,men nå må vi ikke generalisere.

i de fleste random teams snakker også tyskere engelsk hvis du bare spør.

jeg synes dessuten at franskmenn er nesten verre ,men selfølgeig er det alltid irriterende hvis noen nekter å snakke engelsk

Lenke til kommentar

Stemmer det, bare klaging på CS spillere. Ikke at dere klager nei....no sir!

Når dere spiller på public, så må dere ikke forvente bedre. Og hva med "Det er så mange som jukser. Jeg blir drept hele tiden, mange juksere er det faktisk."

Mute de som klager så er det problemet fikset. Og teamplay bør du ikke forvente.

Og til det med tyskerene: Tror du det er mange tyskere på 12 år som spille WC3 ? Kan du regne med at de kan englandsk?

Og det mest irriterende med online spilling.... at Battlenet er så utrolig dårlig og ustabilt osv. På et 12 player game blir jo minst to droppet på 30 min.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke spessielt noen teammates (som har vært på fiendens lag), i Planetside, som bestemmer for og masse slakte teammatsa sine bare for og sikre det andre laget dem's seiern..

det med CS er også UTROLIG! frustrerende, jeg har nesten slutta med CS nå.

Har gått mere over til spill som f.eks: Planetside, Soldat og WC3RoC/TFT (på nett)

Lenke til kommentar
Og det mest irriterende med online spilling.... at Battlenet er så utrolig dårlig og ustabilt osv. På et 12 player game blir jo minst to droppet på 30 min.

Det er ISPen sin skyld i 95% av tilfellene, har ikke vært borti mer stabil server enn den Telia gir oss her i Europa... Har hørt at de som spilte cracka beta hadde en forferdelig ustabil server, men det er jo selvfølgelig ikke det samme.

Lenke til kommentar

Heh, tyskere ja, og franske, men i mindre grad. Det er så inn i *** irriterende når disse tjomsene insisterer på å snakke på tysk eller fransk online. Og det er ikke mye generaliserende heller - de aller fleste gangene jeg husker slike be bedt om å holde det på engelsk ble det helt ignorert.

På den andre siden skal du ikke se bort ifra at de faktisk ikke kan snakke engelsk. Skandinavia er egentlig helt spesielt her da vi har god engelsk undervisning fra veldig tidlig alder, samt veldig gjennomsyret amerikansk og engelsk kultur. For en tysker/franskmann i alderen 10-20 er det ikke sikkert de har en brøkdel av engelsk kunnskapene mange av oss sitter med.

En annen ting, kanskje irriterende, men de fleste ganger bare morsomt - når du spiller et mmog, endelig har et team gående og er midt i action, så kommer det en AFK beskjed fra en eller annen som plutselig blir borte en god stund. Jeg hadde en slik i AO, der vi hadde et fullt team midt i et mission som gikk sånn akkurat på kanten, der en amerikaner plutselig sier "AFK a sec! The FBI is on my lawn" =) Han kommer tilbake 10min senere og forklarer at han er fra L.A og et heller 'labert' nabolag - visste seg at naboen ble stormet i en narko razzia, heh. Sant eller ikke, morsomt likevel og hvertfall orginalt =)

Cheers,

Ellusion

Lenke til kommentar

det som irriterer meg, er når folk (i CS, såklart) sier "storm høyre!", jeg stormer ut og får pælmet en granat mot en haug CT'er som peprer meg full i hull. "skitt au" tenker jeg, "nå myknet jeg iallefall dem opp for resten av laget som er rett bak meg".. for å finne dem trygt plassert bak en kasse, hvor de forblir resten av runden.

det er da jeg er veldig glad for at jeg er admin og kan piske hardcore campere igang :evil:

Lenke til kommentar

Jeg tørr å si at det er skjedd en negativ utvikling på internettspill. Jeg fikk ADSL for 2+ år siden. Begynte da å spille RTCWolfenstein, på Waster.no; helt annet miljø enn det er nå, mot-/medspillerene var mye mer "anstendig". Selvsagt forekom det Teamkills, men det var utelukkende "uhell" og spillerene ba om unnskyldning. Tror det er rett og slett for mange som har fått "linje" :shrug: Jeg spiller en del RTCW, BF194/Desert Combat, Americak Army, Wolfenstein - Enemy Territory. Det er ikke det samme lenger :roll: Folk slenger dritt, anklager for cheat, TK`er, radiospammer, camper; generelt irriterer :o Det er dessverre motivet deres også. Når det er sagt, gjelder dette kansje ikke mer enn 1% av spillerene, og at folk stort sett er kuul. Jeg spiller kun online, og er stort sett fornøyd :wink:

P.S. Jeg spiller med nick "Ben Dover", og mitt første Wolf-nick var RedruM :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...