umy Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 skal skru fast gpu-vifte, men så lurer jeg på: man kan bruke metallskruer ikke sant? tenkte på at dette ledet strøm osv, spørsmålet var kansje litt teit men bedre å spørre en gang for mye en for lite.... Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Tror det kan gå bra med metallskruer, bare pass på at hodene/mutrene ikke er så store at de berører noen kontaktpunkter på printet. Du kan jo også bruke plast/nylonskiver mellom skruer og kort. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Quote: umy skrev (2002-02-07 19:01):skal skru fast gpu-vifte, men så lurer jeg på:man kan bruke metallskruer ikke sant? tenkte på at dette ledet strøm osv, spørsmålet var kansje litt teit men bedre å spørre en gang for mye en for lite.... hvis du skal skru det fast gjennom hull i kortet er det lurt å bruke plastikk foringer. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hvor får man kjøpt plastikk foringer og skiver? Er det noen som vet det? Har måttet bruke hulltang/Dremel for å lage skiver til vannblokkfestet som bruker de fire hullene på HK. Lenke til kommentar
blackice Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Quote: slowcooler skrev (2002-02-21 17:01):Hvor får man kjøpt plastikk foringer og skiver? Er det noen som vet det? Har måttet bruke hulltang/Dremel for å lage skiver til vannblokkfestet som bruker de fire hullene på HK. Jeg har skrudd min crystalorb fast til mitt skjermkort da klipsa ikke klarte å presse hard nok sammen :smile: Det eneste jeg gjorde var å ta en gummislange til å legge under skivene føre jeg satte det hele sammen med en mutter :smile: Funker kjempebra, men det kan hende at du ser at kortet bøyer seg litt i det du strammer til :smile: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Quote: slowcooler skrev (2002-02-21 17:01):Hvor får man kjøpt plastikk foringer og skiver? Er det noen som vet det? Har måttet bruke hulltang/Dremel for å lage skiver til vannblokkfestet som bruker de fire hullene på HK. jernvare-handel eller byggevare for eksempel. Hvis dem selger maskin skruer burde de også selge foringer. både i metall og plastikk/gummi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå