sollie Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) solens kraft Bildet er fjernet. Endret 11. desember 2011 av sollie Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Magisk lys! Opplever bilde veldig mørkt, men spennende ble det. Undereksponert? Lenke til kommentar
sollie Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 nja, kommer vel litt an på monitoren også kanskje. midt på er det slik jeg 'liker' det, hever jeg meg litt blir det lysere,og motsatt om jeg bøyer meg ned litt. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Flott lys du har fanget her, mørkt på min pc å Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Rigtit og udsædvanlig flot lys. Virker dog lidt fladt og mørkt i sit udtryk - måske der er mere at hente i efterbehandlingen. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Rigtit og udsædvanlig flot lys. Virker dog lidt fladt og mørkt i sit udtryk - måske der er mere at hente i efterbehandlingen. Desverre var dette et av bildene jeg prøvde raw editoren i kamera huset på, rett etter jeg tok bildet(60d) og når det lagret overskev det raw filen til jpg, så jeg mister en del av justeringsmulighetene raw har. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Tak for info - tænker at der nu nok fortsat er lidt der kunne gøres f.eks. i ps. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Et spennende bilde som falt ismak, men også på min skjerm en tanke mørkt. Men nytt for meg at Hørtekollen ligger i Spikkestad Lenke til kommentar
sollie Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Et spennende bilde som falt ismak, men også på min skjerm en tanke mørkt.Men nytt for meg at Hørtekollen ligger i Spikkestad det har du helt rett i. Sylling skal det være( hadde akkurat vært på spikkestad før jeg la ut bildet) tabbe.. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Fikset Endret 11. desember 2011 av sollie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg