tribalman Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) hei! tenker å kjøpe ny bærbar data og fant denne: Acer Aspire 8950G 18,4" Full HD LED hva syns dere om denne? har dere noen andre forslag som ligger i noenlunde samme prisklasse? den blir vel mest brukt til gaming + litt sleping frem og tilbake fra kompiser... Endret 9. desember 2011 av tribalman Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det er ikke mye til spillmaskin akkurat, men det avhenger jo litt av hvor gamle spill du skal spille. Hvis det er f.eks BF3 så kommer du til å bli veldig misfornøyd med den Aceren da den klarer BF3 i Low med marginalt med innstillinger enablet. Lenke til kommentar
tribalman Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 det var det jeg fryktet, så den hadde mye ram og sånt men det er vel skjermkortet og kanskje harddisken som er problemet? hadde håpet spille bf3 da så.... har du noen andre forslag? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Javisst har vi det, endog til lavere pris. ASUS G53SX CI5 2.3 4GB/500 GTX560M 15.6" W7HP Hvorfor kompromisse med ytelsen for mobilitet?, pris 7999kr. Denne har et skikkelig skjermkort som drar BF3 meget godt i medium, og endog i high med litt reduserte settings. Lenke til kommentar
tribalman Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) fant denne her på min vei også. den ser litt ut som den du sa bare litt opgradert... ASUS G53SX 15.6" Full HD Matt hva synes du/dere? Endret 9. desember 2011 av tribalman 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 De har samme spillytelse, den du har funnet har bedre cpu men det har ingen betydning på spillytelsen. Jeg er litt usikker på om begge har Matt skjerm eller om det er unikt for den du har funnet. Matt skjerm er i mine øyne bedre enn glossy. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 De har samme spillytelse, den du har funnet har bedre cpu men det har ingen betydning på spillytelsen. Jeg er litt usikker på om begge har Matt skjerm eller om det er unikt for den du har funnet. Matt skjerm er i mine øyne bedre enn glossy. begge er matt Lenke til kommentar
HFidelity Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 De har samme spillytelse, den du har funnet har bedre cpu men det har ingen betydning på spillytelsen. Jeg er litt usikker på om begge har Matt skjerm eller om det er unikt for den du har funnet. Matt skjerm er i mine øyne bedre enn glossy. i7-2670QM er vel Quad Core mot i5'ens Dual, så det vil faktisk ha litt å si for spillytelsen. Allikevel vet jeg ikke om det er verdt 2000kr mer.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Nei, det vil ikke ha noe å si på en bærbar maskin. Begge cpuer er mer enn gode nok til å fore grafikkortet med data. Såfremt spillet ikke bruker mer enn 2 kjerner that is, noe som er rimelig uvanlig. Endret 9. desember 2011 av vidarkri Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 BF3 bruker iallefall opptil 8 kjerner, så sånn sett vil du nok få en liten nytte av i7'en her. Det som er mer "bekymringsverdig" er derimot klokkefrekvensen. - Den er 2.9 på i5'en og 3.1 på i7'en - og det tror jeg vil utgjøre større forskjell. Lenke til kommentar
tribalman Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 vet fint lite om oveklokking og hvordan man gjør det, så spiller fint liten rolle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå