HarmanK Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hei , fikk igår mitt lenge etterlengtede Gigabyte GTX580 SOC i posten og i den forbindelse lurer jeg på om GPU Scoren i 3DMARK Vantage er sånn nogenlunde korrekt med tanke på at kortet er ganske sprekt og yter godt. Følgende GPU Score i jeg fikk i vantage med følgende maskinvare: Quad Q6700 3,33ghz 8gb med minne fra TakeMS DDR2 på 5-5-5-15 og da GTX580 SOC kortet mitt Scoren i 3dmark ( kun GPU test ga meg en poengsum på 21770 Marks ) Er dette en ålreit score på et kort som ikke er overklokket? Mvh HarmanK Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 http://www.bjorn3d.com/read.php?cID=2111&pageID=10937 26100 GPU Score Om din GPU Score ikke klarer å komme nærmere enn 80% av det GPUen skal yte har du en fin liten flaskehals som vil være langt mer tydelig i faktiske spill. GPU-testene er jo strengt tatt ikke CPU-intensive i det hele tatt. Lenke til kommentar
HarmanK Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 I 3DMark 11 fikk jeg faktisk akkurat samme score som de fikk under testing selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå