moto85 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Bestilte meg internett fra Ventelo for 5 uker siden og fikk installasjonsdato 8.des. Satt hjemme å venta på montøren men han kom aldri, så jeg ringte til Eltel som var montørbirået. Fikk svar om at orkanen Berit hadde gjort at de ikke kunne levere internettet mitt før 2. januar! Utrolig irriterende, jeg har ikke fått beskjed om noe som helst, hadde jeg visst at interettet jeg bestilte ville ta 9-10 uker å få installert hadde det jo vært mer aktuelt å fortsette med nettet jeg allerede hadde (30gb Netcom mobilt bredbånd). Nå har jeg ikke nett lengre, jeg avbestilte selvsagt netcom slik at det var avsluttet til 8.des, så nå må jeg faktisk ringte tilbake til Netcom for å bestille en mnd til. Hvilke rettigheter har jeg på dette? Ingen av selskapene tar ansvar for at de ikke har informert meg om at de ikke kommer, Ventelo har faktisk gitt meg 2 mnd gratis nett, men Eltel står på sitt å sier de må prioritere "prioriterte kunder" og bedrifter før de kunne komme til meg. altså må jeg vente en mnd til. Noen tips her? er rådløs og irritert, skal ikke være mulig å gi så dårlig behandlig av kunder etter min mening! Endret 9. desember 2011 av moto85 Lenke til kommentar
Goodtimes Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Da kan du heller være sur på Telenor som presser entrepenørene sine til å prioritere eksisterende kunder. For min del er det helt supert at de gjør det. Ikke at Berit har plaget meg noe særlig. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Er desverre ikke noe hverken Ventelo eller noen andre leverandører kan gjøre noe med. Dette er en typpisk force majure situasjon, der værforhold har gjort såpass skader på eksisterende nett som må utbedres. Så her må du nok bare pent vente til 2.Januar (hadde vært samme beskjed om du så hadde bestilt hos Telenor, Nextgentel eller hvilken som helst annen leverandør). 1 Lenke til kommentar
moto85 Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Eltel er visst den skyldige her som ikke har gitt beskjed til verken ventelo eller meg om at de ikke kom. Da syns jeg de burde vise litt folkeskikk og gjøre det de sa de skulle gjøre, om de har kommet 3-4 dager for sent hadde ikke gjort meg stort, men når det går en hel måned til når jeg allerede har ventet 5 uker er drøyt. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har samme driten med Eltel jeg også. Først oppgraderte vi til 16/0.8, tok dem 5 uker (var avtalt etter 1 uke, men de dro det lenger og lenger, uke for uke), og får heller ikke hastigheten som vi betaler for. Nå har vi oppgradert det til 25/5, og det har allerede tatt dem 3 uker, selv om nettet skulle vært oppgradert til 5.12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå