DementedAlbino Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg kjøpte en billig 15W loddepenn på biltema, men trenger nå ny loddespiss som er tynnere i loddeenden. Det viser seg å være ganske så vanskelig å få tak i loddespisser som passer til denne loddepennen. Noen som vet hvor jeg kan gå kjøpt loddespiss som passer? Har vært innom biltema, clas ohlson, jernia og diverse andre butikker, men alle loddespisser som selges er for tykk til å passe inni loddepennen i fra biltema. Synes det er rart det er så vanskelig å få tak i da denne type loddepenn selges flere steder, men ingen har spisser til den. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Har du målt tykkelsen til den enden av loddespissen som står inni loddebolten? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Du kan file ned spissen litt Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Du kan file ned spissen litt Ja jeg vet, men ser det er ganske delte meninger om hvor bra dette er og videre holdbarhet. Når det ikke kan kjøpes ekstra spisser er det litt risikabelt å gå løs på de også. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Har du målt tykkelsen til den enden av loddespissen som står inni loddebolten? 4mm Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Du kan file ned spissen litt De fleste loddespisser er dekt i et metall som er holdbart og som fungerer bra med lodetinnet. Om du filer det bort ødelegger du loddespissen. Vil heller anbefale at du kjøper deg en litt bedre loddebolt med en mere standardisert spiss. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Alle 15W loddepenner jeg har vært borti bruker denne type loddespiss, så det burde jo ikke være umulig å få tak i. Blir også for dumt å måtte kjøpe en komplett loddestasjon til 800,- og oppover fordi de ikke gidder å lage ekstrautstyr til produktene de har i lavere prisklasser. Clas Ohlson skulle bestille inn et sett med to loddespisser til meg, så får jeg se om de er brukenes:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå