Nilsen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Kronerulling til DLD-rettsak går tregt. Har ikke fått mer enn 300 000 kroner Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Triste saker, får håpe at de får inn pengene de trenger. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg daniel_984 Skrevet 9. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. desember 2011 Kan ikke HW.no hjelpe til her da? En overskrift med konto dere oppretter på en bank med flere overføringsmuligheter, så kan vi (som vil) som forum også bidra? Kan vel ikke være mer enn 10,- per bruker på hele forumet for å dekke denne kostnaden for Apenes og rettsaken..(?) 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg Theo343 Skrevet 9. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Tok meg selv i å nylig lure på hvordan det stod til med Apenes og tilhengere sitt prosjekt og må si at dette er skuffende lesning. Med kun 300.000,- i støtte så er tydeligvis ikke de demokratiske verdier særlig verdt for nordmenn. Vi har vel blitt noen "sovende kjemper" som ikke våkner før potetgullposen og fjernkontrollen røskes ut av hendene våre. Etter 22. juli så virker det også som vi går helt i revers på frihet og rettigheter. Jeg husker Jens Stoltenberg etter 22/7 så fint talte om at vi ikke skulle la slike hendelser rokke ved de demokratiske verdier og vårt frie og åpne samfunn. Det er snart så man kjøper seg "sov-i-ro" for å slippe å høre politikere snakke. Vil noen komme på døren om 5-10 år pga. dette innlegget tro? Endret 9. desember 2011 av Theo343 10 Lenke til kommentar
gaasart Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Det betyr i så fall at det finnes 170 000 individer aktive på forumet, noe som kanskje er litt optimistisk. Håper dog virkelig at Apenes lykker med innsamlinga! Har sjøl donert noen slanter ved to anledninger, men er ikke stort jeg kan bidra med som fulltidsstudent. Edit: daniel_984 er forsåvidt inne på noe; skulle gjerne sett relevante nettsteder med eget banner som linka til ei donorside, være seg hardware, digi eller itavisen. At brukere har linker i signaturen deres er selvfølgelig flott, men tror det hadde fungert enda bedre med en permanent header i forumet f.eks. Endret 9. desember 2011 av gaasart 7 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Jeg tror A-Pressen og andre er for "pysete" til å støtte en slik sak så åpent og direkte ved å ha bannere på forsidene til alle sine media. Men man kan jo håpe man tar feil. Endret 9. desember 2011 av Theo343 3 Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Etter julestria, så håper jeg å få gitt en liten slant til dette formålet. Rart at flere ikke vil hjelpe til med dette her. 1 Lenke til kommentar
Kimm0n0 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg syns det er utrolig teit av hardware.no å ikke linke til nettsiden til Digitalt Personvern. Selv overførte jeg akkuratt 100 kroner til dem og oppfordrer alle andre til å bidra med et beløp! 5 Lenke til kommentar
Kimm0n0 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Vil noen komme på døren om 5-10 år pga. dette innlegget tro? Kanskje for å takke deg for bidraget? Lenke til kommentar
NoShoes Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 skulle donert masse penger til denne saken hadde jeg bare hatt mer en 20 kr på konto akkurat nå! Banner på tek.no og alle undersidene hadde vært najs! 4 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 @TODO Neste gang innlogget i nettbank: Donér et par hundrelapper. 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Man må være rik for å gå til sak her i Norge, og man skremmes til å ikke gjør det ved at man må betale saksomkostninger hvis man taper. Slik unngår myndigheter og selskaper at sivile får rettferdighet. 2 Lenke til kommentar
M.H Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Man må være rik for å gå til sak her i Norge, og man skremmes til å ikke gjør det ved at man må betale saksomkostninger hvis man taper. Slik unngår myndigheter og selskaper at sivile får rettferdighet. Er det ikke rettferdig at den som taper rettsaken betaler saksomkostninger? Er ingen ekspert, men syns det virker rimelig, jeg. Endret 9. desember 2011 av M.H 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Synes ærlig talt tek.no nettverket bør bidra her. Kan de ikke få opp et banner eller noe slikt som får fokus på donasjon?? 1 Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Kan ikke HW.no hjelpe til her da? En overskrift med konto dere oppretter på en bank med flere overføringsmuligheter, så kan vi (som vil) som forum også bidra? Kan vel ikke være mer enn 10,- per bruker på hele forumet for å dekke denne kostnaden for Apenes og rettsaken..(?) kommer ALDRI til å skje, hardware og sine søster sider er eid av a-pressen. 1 Lenke til kommentar
egilso Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg ga 300 spenn i går, og oppfordrer alle til å gi det dere kan! Finnes knapt viktigere sak! 2 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Kanskje EU kommer med et datalagringsdirektiv-motdirektiv om noen år. Da er det bare for Norge AS å bøye seg fremover, ta tak i anklene og forberede seg på nok en EU-penetrering. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Blir å donere noen hundrelapper når stipendet kommer inn på nyåret. Synes det er supert at vi har folk som Apenes! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Har allerede donert 300 kr, men lurer på hva som skjer med pengene han har fått hittil. Håper han bruker det så lenge det rekker til å kjempe for saken selv om det ikke holder til rettsak! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Man må være rik for å gå til sak her i Norge, og man skremmes til å ikke gjør det ved at man må betale saksomkostninger hvis man taper. Slik unngår myndigheter og selskaper at sivile får rettferdighet.Er det ikke rettferdig at den som taper rettsaken betaler saksomkostninger? Er ingen ekspert, men syns det virker rimelig, jeg. Hvis man skal gå til sak mot et selskap som bruker hundretusener på stjerneadvokater, for så å gå til sak der man søker rettferdighet, men samtidig er stor sjanse for å tape, så holder folk seg unna. Er ikke alltid man får rettferdighet i en rettssal, og taper man blir det dyrt. Spesielt for vanlige folk. Et stort selskap eller myndigheter, så er det kanskje en dråpe i bøtten å betale for saksomkostninger. Høl i huet spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå