Morten Ellingsen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 I sitt rette element. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Kjempebra Morten, God helg. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Flot, flot, flot - ja og flot location. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Råbra blinkskudd! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Hei på deg 2`en. Jeg vil takke deg så mye for din konstruktive fraværede kritikk på mine bilder gang på gang og ønske deg en riktig fin og karaktergivende helg. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Flott bilde - igjen:) God helg! Lenke til kommentar
ketil Olsen Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Utsnitt,lys og farger er jo alt et tiltalende skue. Ergo et fint foto av nasjonalfuglen. Ørlite lyst i det øverste hvite partiet uten at jeg vet om det er utbrendt. Reagerer litt på at selve hode/hals region virker noe detaljløst. Er det litt for hard støyfjerning som er årsaken til dette? Uansett et pent bilde å beskue for fugleinteresserte som meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg