Bigelk Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Hei. I celle A2 har jeg en dato, jeg har et ark som heter det samme som datoen, det arket vil jeg gjerne velge ut i fra den datoen. har prøvd litt forskjellig og det er en ting jeg lurer på. Hvorfor fungerer dette X = ("01.01.2011") sheets(x).select Mens dette ikke fungerer. x = cells(2,1) sheets(x).select "runtime error '9' subscript out of range. regner med at den feilmeldingen kommer fordi den ikke finner ark x Noen som har en løsning? Hilsen Torbjørn Endret 9. desember 2011 av Bigelk Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det har med datatyper å gjøre. Det har du null kontroll på før du deklarerer variablene dine. Prøv Dim X as String Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Bigelk Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Hei. har prøvd det, men det fungerte ikke, Men jeg løste det akkuratt nå. Formater cellen til Tekst eller standard. men tror fortsatt jeg skal deklarere den. Takk for tipset Hilsen Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå