gaute14 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 I Sverige er det allerede et tilbud : http://www.bredbandsbolaget.se/bredband/hastighet/bredband1000/index.html Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 I Sverige er det allerede et tilbud : http://www.bredbandsbolaget.se/bredband/hastighet/bredband1000/index.html Fy faen så billig, hvis det kommer til norge er det ett must!!! Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hva skal du med så mye kapasitet? Jeg sitter på 10/10 og bruker ikke all kapasitet. 3 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Svaret er sannsynligvis aldri. Infrastrukturen i Norge eies for mesteparten av Telenor og de kommer aldri til å oppdatere nettet sitt såfremt ikke staten betaler gildet. Har man lokale aktører så er det dog en mulighet. 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 forhåpentligvis etter de prioriterer å hjelpe de med 1Mbit linje... -.- 2 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Kan eg få 1Mbit linja di om du får det? Hadde vore ei stor oppgradering for meg. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Det må du nok spørre Anniken Huitfeldt om, hun setter kjepper i hjulene da hun/de mener at høyere hastighet = mer ulovlig nedlastning... Endret 9. desember 2011 av Teac 4 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Får spørre ein dag ho er like høg som på det bildet. 2 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Til dere som ikke har bredbånd så kan det være at http://directconnect.no/ kan levere radiobasert bredbånd der dere bor. Hvis det er mange nok i nabolaget som vil ha så kan det hende de slenger opp ei mast hvis det ikke er noen der. 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ååh, da får jeg flytte til Sverige. Billigere mat, biler, nett og bedre veier. Seriøst, jeg trenger ikke flere grunner. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Ååh, da får jeg flytte til Sverige. Billigere mat, biler, nett og bedre veier. Seriøst, jeg trenger ikke flere grunner. Ghettoer, 27 % arbeidsledighet blant unge og mye lavere inntekt. .... Tror jeg ville tenkt meg om en gang eller to Endret 9. desember 2011 av Teac 7 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ååh, da får jeg flytte til Sverige. Billigere mat, biler, nett og bedre veier. Seriøst, jeg trenger ikke flere grunner. Pluss de har byttet kongen med jokern! Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Er vel ikke så lenge til det kommer her heller, tilbys jo allerede 400 Mbit synkron linje via fiber. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Er vel ikke så lenge til det kommer her heller, tilbys jo allerede 400 Mbit synkron linje via fiber. Ja, til ørten høvdinger. Det er vell mest beregnet på bedrifter... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Til dere som ikke har bredbånd så kan det være at http://directconnect.no/ kan levere radiobasert bredbånd der dere bor. Hvis det er mange nok i nabolaget som vil ha så kan det hende de slenger opp ei mast hvis det ikke er noen der. Vet du hvordan pingen er på sånt nett vs vanlig bredbånd? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Til dere som ikke har bredbånd så kan det være at http://directconnect.no/ kan levere radiobasert bredbånd der dere bor. Hvis det er mange nok i nabolaget som vil ha så kan det hende de slenger opp ei mast hvis det ikke er noen der. Vet du hvordan pingen er på sånt nett vs vanlig bredbånd? Veldig bra. Det jeg har brukt gikk over flere mellomstasjoner før masten, men er det mest stabile jeg har vært borti når det gjelder hastighet og oppetid. Kan jo være forskjellig noen steder selvfølgelig... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Haha man får 250mbit for 249/mnd første 12mnd, og 499/mnd etter det. 18mnd bindingstid. Det koster 479/mnd for 20/2 fra Get, fra første måned. Det går da ikke an, i verdens rikeste land! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det jeg har fått høre av de som har directconnect så er dette et nesten fullgodt alternativ med ett unntak og det er at de har begrensninger på Torrents og lignende trafikk. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det jeg har fått høre av de som har directconnect så er dette et nesten fullgodt alternativ med ett unntak og det er at de har begrensninger på Torrents og lignende trafikk. Ikke lagt merke til dette.. Er vel et år siden jeg brukte daglig nå, så de har kanskje endret policy? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Det er vel Japan som er best: Japan rules in broadband speed De har jo hatt tilbud om 1Gbps i mange år - for ca 300kr per måned... De holder nå på å teste ut 100Gbps(!) ... Vi ligger nok litt etter her på berget, ja ... EDIT: En kan jo også lure på hvorfor det koster nesten 7 ganger mer per Mbps i Norge sammenlignet med Sverige Endret 9. desember 2011 av helsten2 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå