LonelyMan Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Jeg blir av og til litt "dårlig" av å tenke på konsekvensene av å debattere slike mennesker som velger så "gjennomsiktige" avatars. Jeg kan ikke skjønne hvilket priviligert og nærmest kongelig fremtreden det får når jeg ser på slike typer avatars som dette. Hvorfor velger folk slike avatars? Endret 9. desember 2011 av LonelyMan 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hva sier min avatar om meg? 1 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) he-he den sier at du er jordnær Endret 9. desember 2011 av LonelyMan Lenke til kommentar
O3K Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hva er det som er så "gjennomsiktig" med Einstein? Hvis du liker Einstein så MÅ du være ateist? Selv blir jeg dårlig av å se alle brukere som ikke har avatar i det hele tatt. Jeg tenker: "Herregud, er de virkelig så ukreative?" 1 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Hva er det som er så "gjennomsiktig" med Einstein? Hvis du liker Einstein så MÅ du være ateist? Selv blir jeg dårlig av å se alle brukere som ikke har avatar i det hele tatt. Jeg tenker: "Herregud, er de virkelig så ukreative?" Google picture search krever ingen kreativitet, hvis du mener at du er kreativ når du søker opp ett bilde på google, stjeler en annen manns kreativitet, så implementere det, at dette er kreativitet, så må du forsøke å ta ett studie i hva kreativitet er for noe. Lenke til kommentar
soulless Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hva er meningen med denne posten? Å forsøke å henge meg ut? Om du virkelig lurte på noe av dette kunne du like gjerne sendt meg en PM. 7 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Hva er meningen med denne posten? Å forsøke å henge meg ut? Om du virkelig lurte på noe av dette kunne du like gjerne sendt meg en PM. Jeg må spørre deg, føler du deg hengt ut? Nå har jeg ikke bare fått bekreftet meningen med avatar, men også at noen mennesker krever eierskap til einstein. Endret 9. desember 2011 av LonelyMan Lenke til kommentar
soulless Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Tåpelig av deg. Kom deg ut av sandkassen, gutt. 6 Lenke til kommentar
O3K Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 hvis du mener at du er kreativ når du søker opp ett bilde på google, stjeler en annen manns kreativitet, så implementere det, at dette er kreativitet, så må du forsøke å ta ett studie i hva kreativitet er for noe. Jeg sa aldri at soulless' avatar var kreativ. Men han har idet minste en avatar. 2 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg synes den selverklærte religiøse trådstarteren fremviser egenskaper man ikke forbinder med "gode" kristne. Også så nærme jul, da gitt! 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Tråden hører ikke hjemme i Religions-forumet. Den er også tydelig rettet mot én bruker, og stenges fremfor å flyttes.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg