Gå til innhold

BK: Linjer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei pjaune. Vet ikke helt hva du mener med spørsmålet ditt, jeg legger ut bilder begge plasser i håp om å få konstruktive tilbakemeldinger. noen av forskjellene er jo at her på digit har man et poeng system og man kan legge inn bilder opp til 5 mb her.. det kan man ikke på foto.no. På foto .no er det mye mer bilder som blir lagt ut hver dag (200-400 ) jeg anbefaler å prøve seg fram for å finne ut hva man liker, men jeg ser at her på digit får stort sett alle bilder kommentarer.. slik er det ikke på foto.no, sannsynligvis pg av den store bilde mengden.

mhv Geir M.

Lenke til kommentar

Hei pjaune. Vet ikke helt hva du mener med spørsmålet ditt, jeg legger ut bilder begge plasser i håp om å få konstruktive tilbakemeldinger. noen av forskjellene er jo at her på digit har man et poeng system og man kan legge inn bilder opp til 5 mb her.. det kan man ikke på foto.no. På foto .no er det mye mer bilder som blir lagt ut hver dag (200-400 ) jeg anbefaler å prøve seg fram for å finne ut hva man liker, men jeg ser at her på digit får stort sett alle bilder kommentarer.. slik er det ikke på foto.no, sannsynligvis pg av den store bilde mengden.mhv Geir M.

OK Det var svar greit nok det ja.

Lenke til kommentar

Ærleg spørsmål: Korleis skulle ballansen vera annleis? Og kvifor skulle ballansen vera annleis, ein er vel ikkje i eit bilde ute etter noko i retning Yin & Yang?

Vedlægger eksempel som illustration - synes at højresiden er for tung og at fokuspunktet - mågens øje - burde længere ind i billedet. Håber at Fotoigen synes det er ok at jeg kommer med eksemplet.

Lenke til kommentar

Utradisjonelt og og annerledes utsnitt,det liker jeg. Funker som bare det . Lys,farger og bakgrunn er topp.

Det samme gjelder skarphet,detaljer og ikke minst glimtet i øyet som er en av de viktigste faktorene i mine øyne. Det som ødelegger noe av dette bildet i mine øyne er den borteste vingen som gror helt igjen Selvsagt er det naturlig under slike lysforhold,men bildet hadde tjent på en oppletning der, estetisk sett.

Måker forøvrig et undervudert fotoobjekt,det beviser du til dels her.

300 2,8 Har du v.1 eller v.2 og er du fornøyd? Ser forøvrig at du har D3s,et rått redskap mht støyfrie bilder på høy iso.

Lenke til kommentar

Utradisjonelt og og annerledes utsnitt,det liker jeg. Funker som bare det . Lys,farger og bakgrunn er topp.

Det samme gjelder skarphet,detaljer og ikke minst glimtet i øyet som er en av de viktigste faktorene i mine øyne. Det som ødelegger noe av dette bildet i mine øyne er den borteste vingen som gror helt igjen Selvsagt er det naturlig under slike lysforhold,men bildet hadde tjent på en oppletning der, estetisk sett.

Måker forøvrig et undervudert fotoobjekt,det beviser du til dels her.

300 2,8 Har du v.1 eller v.2 og er du fornøyd? Ser forøvrig at du har D3s,et rått redskap mht støyfrie bilder på høy iso.

takk Ketil. jeg bruker et sigma 300 f 2,8 som jeg forøvrig er kjempefornøyd med.. selv med 1,4 konverter fungerer det veldig bra både fokus og skarphet er topp. d3s er som du sier, helt rått.. ikke bare er det bra på høye isoer, men filene er så utrolig rene på lavere iso ( typ iso 400-800 ) jeg mener bestemt at filene på iso 800 er renere enn på d300 ved iso 200 ( laveste kalibrerte )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...