Tjernshaugen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 - Novemberkalv - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Skarpt nok i massevis. Liker bakgrunnen godt da det ikke er vesentlig forstyrrende elementer i mine øyne. Godt utsnitt, V3 i farger for meg. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 nydelig med så flott nærkontakt! rund og fin i kinnene, synest bakgrunnen er helt gri her.. god skarphet og flott utsnitt.. ja bare positivt her.. ( passet også bra i b/w ) Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Flot interesseret nærkontakt med fotografen - fint udsnit. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Titt tei, for et herlig uttrykk. Der har du fanget oppmerksomheten 100%! V1 er bra, V2 mindre bra, men V3 er alle tiders! Ser ikke noe jeg ville gjort annerledes i fargeversjonen iallefall! Bra jobba! Endret 9. desember 2011 av smort1 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Hei og mange takk for tilbakemeldingene - litt sein i avtrekket herfra, men har ikke hatt den tiden jeg har ønsket til rådighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg