Gå til innhold

Bærbar til 11-årig jente

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på utkikk etter en bærbar til min datter som fyller 11 rett før jul, jeg tenkte rundt 3-5000 kr. Egentlig ingen spesielle behov, men vet hun vil sette veldig stor pris på en stilig en. En rosa ASUS X53E 15.6" HD til 4300 på Komplett hadde vært utmerket, men det ser usikkert ut mhp leveranse til bursdagen den 16. (om en uke).

15" er nok det som passer henne best, men 13" kan nok være OK det også.

Er det noen som har gode forslag?

Endret av theNiceOne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for tipset ... men så var det det med farge da. Jeg vet det ikke er det viktigste i verden, men for ei jente på 11 år er nok gaven ganske mye flottere hvis den kan være i en annen farge enn svart...

Ville nok anbefalt SSD disk til den uavhenging bruk, siden harddiskene vil føles treg med tiden, så jeg ville nok betalt 1000 kr for en SSD disk ekstra.
Bra poeng, men det kan vel evt. byttes senere?
Lenke til kommentar

Hør med komplett, hva slags utvalg de har.

Prisguide.no /Prisjakt.no er fine steder å se på. Etterpå google levrandøren om den har kjente problemer med den modellen.

Angånde SSD kan det nok byttes til, men jeg syns det er bedre å heller kjøpe en pc med SSD siden harddisk prisene er så høye, ikke sikkert du merker mye forskjell, men fleste av oss kan ikke anbefale alle å skru på laptopene rett etter kjøp.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Denne er litt svakere, men fortsatt en OK PC: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=649477#extra

Test: http://www.dinside.no/882723/lenovo-thinkpad-edge-e520

Du kan eventuelt bestille ASUS'en på komplett, ta utskrift av noen bilder av PC'en og putte i et fødselsdagskort. Jeg tror hun har forståelse for et par dagers forsinkelse når hun ser hva hun får.

Eventuelt ødelegge spenningen og ta henne med på råd nå. Det er utrolig hvor "voksne" 11-årige jenter kan være.

Lenke til kommentar

Hvor i landet bor du? Er ekspresslevering et alternativ og du er interessert i å betale de ekstra kronene for å få den fort levert, kan det absolutt være et alternativ. Transport til Pick-Up Point tar for øvrig normalt sett 1 dag, er det et alternativ?

Gjenstår jo i og for seg bare å se om maskinen faktisk kommer inn til gitt dato. Dersom den gjør det, sendes den trolig neste dag (13.), så med mindre du bor veldig perifert bør pakken være der på dagen 16. i det minste.

Maskinen du selv har funnet frem til virker helt klart som det beste alternativet.

Endret av Lacim
Lenke til kommentar
Gjenstår jo i og for seg bare å se om maskinen faktisk kommer inn til gitt dato. Dersom den gjør det, sendes den trolig neste dag (13.), så med mindre du bor veldig perifert bør pakken være der på dagen 16. i det minste.

Maskinen du selv har funnet frem til virker helt klart som det beste alternativet.

Jeg bor på Lørenskog, 4-5 km unna Kompletts utleveringssted, så det er nok ikke noe problem å få den i tide hvis den faktisk kommer inn den 12. Så jeg venter vel for å se, og skaffer noe annet hvis den ikke kommer inn.
Lenke til kommentar

Du kan kanskje sjekke Lenovo Thinkpad E520 på Euronics. De har den inne i løpet av morgendagen, ifølge denne siden. De har nok rød utgave også. :)

EDIT: Nærmeste Euronics for deg blir Skedsmokorset, men det kan være lurt å sjekke butikkene i Oslo.

Endret av Genius-Boy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...