Laquait Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hvordan spiller man HTG riktig, og hvordan hånterer man at en jente spiller HTG? HTG = Hard to get. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Spille hard to get: Gjør det tydelig at du har andre valg. Håndtere noen som spiller hard to get: Gjør det tydelig at du har andre valg. Og med andre valg mener jeg at det er mulig for deg å få andre jenter. Det er ikke sikkert dette stemmer engang(pga lite info om deg), men det er viktig at du utstråler det og viser på en eller annen måte. Hvorfor skal du bry deg om ei bitch som er vrang, når du kan få ei anna ei som er minst like trang? Endret 9. desember 2011 av ikkespisgress 4 Lenke til kommentar
Laquait Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Flere svar? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg vet ikke, men du kan sende en PM til denne brukeren, som er en anerkjent sjekkeguru her på forumet. 8 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg vet ikke, men du kan sende en PM til denne brukeren, som er en anerkjent sjekkeguru her på forumet. Hehehehehehehehehehehehehehe 3 Lenke til kommentar
Laquait Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Ok. Kan gjøre det. Men jeg spør dere her nå også. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Nei det er bedre å spørre wendelinho. Du kan jo be ham komme til denne tråden, kan være interessant å se dere 2 snakke sammen. 1 Lenke til kommentar
Laquait Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg aner ikke hvem han er da. Lol. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Du spiller vel egentlig ikke HTG. Du er HTG om du har mange jern i ilden. 1 Lenke til kommentar
Laquait Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Hjelp, da. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Som sagt søk på wendelinho og send ham en PM han kan sikker komme og hjelpe deg. Lenke til kommentar
Laquait Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Er dere sånn mot alle brukere her? Ber de gå til enkeltbrukere? WTF!? Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ja stort sett, svarenes kvalitet står ofte i stil med spørsmålets kvalitet. Kan og legge til at vi kun sier du burde gå til gitt bruker grunnet hans lange ekspertise, hvorfor skulle dette være negativt? 1 Lenke til kommentar
Laquait Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg leser nå i andre tråder, og dere gir ingen andre råd om å gå til enkeltpersoner... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Nei, for inntil nylig har Luiz Angel gitt seg til kjenne før noen har rukket å rope på ham. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Merkelig det der, han kommer til alle andre tråder, men plutselig ca samme tid som du oppretter din profil slutter hans profil å være aktiv? Og av en eller annen grunn vil du absolutt ikke gå til denne personen heller ? Hmm dette er en for hard nøtt å knekke for meg, tror vi trenger sherlock holmes på saken! 1 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg vet ikke, men du kan sende en PM til denne brukeren, som er en anerkjent sjekkeguru her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå