henrikml Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei har fått ny hardisk 160Gb Western digital disk, lurer på om noen vet hvordan jeg får den opp i "min-datamaskin"? Den finnes i enhetsbehandlingen og i bios. Tror det har noe med 137Gb grense eller no!? Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Har du formattert harddisken? Lenke til kommentar
henrikml Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 er den ikke formattert på forhånd? hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 må vel huske og formatere den, og om du ahr brukt winupdate gjevnlig så skal det være fult mulig go finne 160gigs disker edit: høyreklikk på min datamaskin og så behandle, så disk behandling så finner du nok ut av resten selv:) Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Meget interesang førstepost viking81, det må jeg si. Lenke til kommentar
henrikml Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Takk, Tror jeg fikk det til...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå