ma777 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Morgen rød Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ma777 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Det var ett tynt islag på vannet. Derfor ser vannet ut som veldig kornete. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Et artig motiv, godt gjort å knipse anda i det den kommer opp, koposisjonsmessig så ville jeg kuttet 1/3 i bunnen klonet vekk se to stråene som sytntes. så ville jeg kappet litt i toppen og fjernet den mørke stripa. Slik bildet vises her så er anda også veldig midtstilt. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Spændende situation du har fanget der - ikke så spændende komposition. Lenke til kommentar
ma777 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Et artig motiv, godt gjort å knipse anda i det den kommer opp, koposisjonsmessig så ville jeg kuttet 1/3 i bunnen klonet vekk se to stråene som sytntes. så ville jeg kappet litt i toppen og fjernet den mørke stripa.Slik bildet vises her så er anda også veldig midtstilt. Tusen takk for kommentarene, det er dette jeg lærer av. Hvordan synes du redigert utgave ser ut? Kanskje noe bredt, men vil vise hvor anda vil hen. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hei jeg syntes det redigergedme farte bilde ble mye bedre, men det er fremdeles veldig mye luft rundt, ville også gjerne hatt fuglen i det gyldne snitt. Men du ser å jobbe med komposisjon hever ofte bilder. Kansje prøve med et mer tettre utsnitt, frk. Syntes det i allefall ble mye bedre, flotte og varme farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg