TaZ Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Har et irriterende problem,naboen kjører åpent wlan,og hver gang jeg skrur på laptoppen skal den på død og liv koble seg på det,selv om det er veldig svakt.Mitt er satt opp med wpa2 og mye bedre signal. Hvordan unngår jeg dette i win7? Mente det var en innstilling for dette men finner den ikke.. Har slettet alle nettverk i listen "administrere nettverk" foruten mitt.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Du kan jo lagre nettet ditt slik at den automatisk kobler til ditt nett om det er innenfor rekkevide. Bare gå inn på "Network and sharing center" og se i listen til venstre etter trådløs instillinger. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Har gjort det,er jeg utenfor rekkevidde til naboens nettverk så kobler den automatisk opp på mitt.men i stua får jeg inn naboen og da kobler den opp på det og jrg må bytte hver gang.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ligger naboens nett lagret der også? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Nei det gjør ikke det,det er det som er merkelig.. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Du burde uansett hinte om WPA2 til naboen da. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) "Når" du er innenfor din nabos nettverk , eller koplet til det - endrer du properties på det nettet fra Automatic connect -> Manual . Kan også flytte på nett slik at ditt eget er "øverst" . Eks - Har en nabo med unsecued jeg og :-) Endret 9. desember 2011 av syar2003 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Du burde uansett hinte om WPA2 til naboen da. Hvis han bor i høyblokk, hvilken av naboene? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Lag en SSID som heter beskjeden Eller logg deg inn og torrent den ned så blir den treg og han/hun må feilsøke og da få tips om å kryptere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå