mobilen.no Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Adapter som gjør mobilen din til fasttelefon . Test: Altigen iFusion Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Søren, og jeg som ville kjøpe meg en slik, men kan ikke bruke den når jeg går på gaten. xD Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Neste som kommer er vel et sånn stasjon med trådløs telefonrør :-) 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ikke bare er den unødvendig, men koster vel 1000 kr mindre for en ekte IP telefon. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det hadde vært mer morro om docken så ut som en gammel tlf (med sånn skive man må rotere på). Ellers kan det jo tenkes at noen få folk vil ha dette, f.eks. de som er redd for stråling.. (ikke meg altså, bare så det er sagt! Jeg oppsøker fare!) 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 1600 kr er jo latterlig grådig pris. Selv kr 500 er drøyt for denne. Ellers så er jo brukervennligheten også bak mål, så dette blir en dings for spesielt interesserte "nerder" :-) Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Tenk på alle gode blåtann-headset man kunne kjøpt til den prisen denne plastsaken koster :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg