CosworthPower Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg hadde for en stund siden en Sølvfarget T610,dette var når den akkurat hadde kommet ut i butikkene.Den hadde jeg i 1uke og solgte den pga jeg synes skjermen var dårlig i lyset men i dag fikk jeg meg den "nye" T610`n i blå og jeg synes faktisk at denne er bedre i lyset... Kan dette stemme,skjermen blir ikke så mørk i sollyset som min "gamle" sølvfargede var,mulig det er den nye firmwaren R1L013 som gjør det? :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Firmwaren har nå ikke noe med skjermen å gjøre, det går jo kun på sowtwaren. Kanskje du bare var mer positivt innstilt denne gangen? Vil og tro det er mørkere denne tiden på året.. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det er godt mulig at skjermen er en nyere eller en annen versjon en skjermen på den første T610en din. Grunnen til det at det går an å oppgradere på skjermen, noe jeg har gjort på min T610. Den virker også litt lysere i sola, til tross for at kontrast-innstillingene er de samme, men den virker though litt blassere og svakere i vanlig lys (inne). Uansett er vel dette positivt, så det er jo ikke så nøye hva som er grunnen til det. trykk >*<<*<* gå så inn på "service info", "programvare info" og scroll ned til LCD SW Version: Hva står det der hos deg? (Hos meg står det "Test: 782074 Current: 200302240" Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Cnil: Står det samme hos meg.. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 meg også. Kjøpte den i dag. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Men jeg har merket en ting på min T610 nå,jeg ser at ikke "hele" mitt display blir brukt På høyre side av displayet så mangler jeg lixom 2-3mm med farger,ser at det er flere rader med pixler nedover på høyre side som ikke blir brukt av farge.. Noen flere som har det sånn også? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 fyller helt ut til meg ja. Hvordan skjekker jeg hvilken firmware jeg har??? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 fyller helt ut til meg ja. Hvordan skjekker jeg hvilken firmware jeg har??? Samme meny hvor du leste informasjonen om skjermen, øverst på siden. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Til meg står det R1A081. Er det en gamlere versjon enn den andre som er nevt her? Hva står det til dere? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det er den nyeste versjonen av fw til T610 nå ja. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Trodde nyeste var R1L jeg... Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Trodde jeg oxo.. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 http://www.gsmphonesource.com/products/cus.../home.php?cat=7 Lenke til kommentar
cnil Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Trodde nyeste var R1L jeg... Mulig jeg tar feil da. Men min ble oppgradert på mandag, og jeg trodde jeg fikk den nyeste da... Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Da her jeg nyeste.. Lenke til kommentar
torMAD Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Åssen oppgraderer jeg firmwaren på moben min da? må jeg sende den inn og stresse osv? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Tror det er mulig og gjøre det selv, men da skal du ha mye peiling og en del stasj. Sånn sett er siemens bedre en SE, da man bare trenger å laste ned en fil og sende den til mobilen (via kabel o.l.) Send den inn heller - hvis du mener det er verdt det (å ikke ha den noen dager), det tar ikke mange dagene. Jeg merket forresten minimal forandring da jeg oppgraderte. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Nyeste firmware er: R1L013 Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Tror det er mulig og gjøre det selv, men da skal du ha mye peiling og en del stasj. Sånn sett er siemens bedre en SE, da man bare trenger å laste ned en fil og sende den til mobilen (via kabel o.l.) Send den inn heller - hvis du mener det er verdt det (å ikke ha den noen dager), det tar ikke mange dagene. Jeg merket forresten minimal forandring da jeg oppgraderte. Om du bor i nærheten av et service center kan du ta med telefonen dit, så er det gjort på et par timer. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Om du bor i nærheten av et service center kan du ta med telefonen dit, så er det gjort på et par timer. Er det ett slikt senter i stavanger-området? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå