andreasmedia Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 360 Flip Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Du har vel lyktes med dine intensjoner, men ville nå allikevel foretrukket å sett mer av skateren og omgivelsene jeg da... 3'er! Lenke til kommentar
andreasmedia Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Du har vel lyktes med dine intensjoner, men ville nå allikevel foretrukket å sett mer av skateren og omgivelsene jeg da... 3'er! I bildet er det skateren og trickset som er viktig. Omgivelsene på denne skatehallen var fantastisk rotete hvertfall bak der ! du kan jo selv prøve å fange den flipen på riktig tidspunkt i lufta både der skateren og fotografen får det til samtidig. jeg synes skyggene over store deler av skateren ga bildet mer kontrast og uttrykk. og kan hvem nå en som stemte 1er gi en begrunnelse? 1 Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Flot flip fanget i luften. Blev noget mørkt Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg likte bildet så godt at jeg ga terningkast 5. Action, bra komposisjon, ingen forstyrrende elementer, kun skateren, skatboardet og rampen. Dette er garantert ikke lett å få til. Nja, kanskje noe av gutten forsvinner i mørket. EXIF kunne vært interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg