settings Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 hei, går om dagen med et utrolig trykk inne i meg, føler for og lette på dette. tenkte kanskje andre også har det sånn? uansett, her inne kan du lette på trykket, skrike hva du vil: alt går rett til hælvete, uansett hva jeg gjør... stable glass i hylle, et detter ned, seffern kutter jeg meg på skår. på dreibenken på skolen sender jeg hele jævlabakdokka i gulvet, knuser et hjul som må sveises sammen, får faen ikke jobba i verkstedet en uke, kamerat brenner seg på hjulet når det er sveisa. pcen min krasja, får heller ikke gamet. så får jeg heller ikke inn lønna på konto, så jeg kan ikke kjøpe nye deler. Lett-sykkelen min går ikke, kan faen ikke finne noe feil, den har vel bare mista livslysten:( ATV'en min som jeg kjøpte nylig mangler hævver av deler, og drittsekken jeg kjøpte den av gidder faen ikke lete etter de heller. han som eide den før der svarer meg faen ikke heller så jeg får ikke tak i vognkort. har generelt en helt forjævlig tid..... JEG ER FAEN MA DRITT LEI AT INGEN HÆLVEte Ting skjer rikTig avbnoåiebnønevåenvåbnIONVQEÅON REBVPIUAEBVIUOEQFNÅVOIUNBQEWÅOUVNQEÅRORUVN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.................................................................................................................................................FITTTEFAENKUKIRÆVAJHELVETEFYTTIFAEN. VERDEN KAN BARE GÅ OG HENGE SEG, nå kommer sikkert en eller annen smart unge til og komentere skrivelifer elle Å/OG feil...... ooooooohhhhhhhhhhhhhhh.......................................................... det er faenma kalt og vått og glatt ute, isete og driiiiiiiittttttttttttttttttt.............................twvqnåoirn bærnåiobnræemofeåqnbwerntvoåwentoibnwronbvåoin takk for meg Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 skrivelifer *Skriveleif Neida. Skal ikke fyre deg ytterligere opp. Jeg kan garantere deg at jeg har hatt samme følelse som deg i haugevis av tilfeller. Alt har gått til helvete, og jeg ser ingen løsning på noe som helst. Etter slike kjipe nedgangsperioder har ting alltid ordnet seg. Noen av tingene som har gått til helvete har ordnet seg selv, andre ting har jeg selv fått kontroll over og noen ting viser seg å være uten betydning etter en stund. Det er ikke at du faller som er viktig, det er måten du reiser deg på som betyr noe Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Her, ta deg en dram og et trekk. Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 har ikke noe og drekke har en ting som gikk topp -0 feil på mopedlappen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå