Gå til innhold

Mandrake 9.1 og "Startmenyen"

Anbefalte innlegg

Har nettopp instalert Mandrake 9.1, men det finnes ingen programmer i "startmenyen". Skal det gjøre det, eller er dette noe vi må fixe selv?

Synes det var litt merkelig at vi måtte lage det selv... Hadde en god del feilmeldinger under installasjonen (CD 3 - International CD), var en masse pakker som ikke ble installert. Kan det ha noe med problemet mitt å gjøre?

På forhånd takk for alle sar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør nok sjekke om checksum'en er riktig på den tredje ISO'en... og, om den er det, brenne den på nytt.... noe liknede har skjedd med meg en gang... og det er ikke som det skal! du skal ha en masse programmer når du først starter Mandrake! :D

Lenke til kommentar
Du bør nok sjekke om checksum'en er riktig på den tredje ISO'en... og, om den er det, brenne den på nytt.... noe liknede har skjedd med meg en gang... og det er ikke som det skal! du skal ha en masse programmer når du først starter Mandrake! :D

Hvordan sjekker jeg om checksum'en er riktig? Hva er dette for noe? Har aldri væet borti noe lignendes...

Lenke til kommentar

Lastet ikke ned mandrake, kopierte det fra en DVD som fulgte med PcPro. Det var ingen .md5 fil i den katalogen.

Skal prøve å laste ned nytt ISO i natt. Det gjør vel ingen ting å blande ISO's fra forskjellige destinasjoner, hvis versjonen er den samme (9.1)?

Lenke til kommentar
Lastet ikke ned mandrake, kopierte det fra en DVD som fulgte med PcPro. Det var ingen .md5 fil i den katalogen.

Skal prøve å laste ned nytt ISO i natt. Det gjør vel ingen ting å blande ISO's fra forskjellige destinasjoner, hvis versjonen er den samme (9.1)?

Nei, det gjør ingenting, bare architecturen og versjonen er den samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...