Aqualized Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hei Kjæresten min har akkurat kjøpt seg en Macbook Air 11". Hun er fornøyd som bare det, men klager veldig på at styreflaten er invertert, altså musa går opp når hun drar nedover, og omvendt. Jeg har kikket litt i brukerhåndboka, og på Apple Support men kunne ikke finne noe informasjon om hvordan jeg endrer dette. Er det noen her som vet hvordan jeg endrer dette? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1191459 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Om du navigerer deg inn på systemvalg via eplet øverst i venstre hjørne og trykker på "styreflate" huker du av i følgende rute. Endret 8. desember 2011 av Munty Lenke til kommentar
Aqualized Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Takk for hjelpen! Dere gjorde nettopp en nybakt eier av Macbook lykkelig igjen Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Systemvalg>Styreflate>Rulleretning Mvh Jens Hammersgård Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tok en halv dag så var jeg vant til "naturlig scrolling". Anbefaler alle å prøve det ut før de kaster inn håndkleet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tok en halv dag så var jeg vant til "naturlig scrolling". Anbefaler alle å prøve det ut før de kaster inn håndkleet. Jeg foretrekker uten tvil den nye måten. Det gir mer mening hvis man har en iPhone eller lignende ved siden av. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Men ikke fullt så knirkefritt dersom man kjører Windows og OSX om hverandre og må skifte logikk hver gang.. Geir Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Er det mulig å ha "naturlig" scroll på styreflaten, men klassisk rulleretning hvis man kopler på mus? På den måten vil styreflaten virke som en smarttelefon, mens musbruk vil være likt mellom OSX og Windows? Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 For å svare meg selv: Nei, det er ikke mulig. Fant til slutt et tips om et program som heter Steermouse som kan brukes for å reverse scrollretningen for musen! Da kan jeg bruke "natural scroll" for styreflate og tradisjonell scroll for mus slik jeg vil! Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå