James Bond Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Dere 2 glemmer at nå har ikke jeg sakt at HUN er en løstøs hvis dere leser, Men at løstøs relatert er noe av det verste jeg vet! Og dere forstår ikke at det sårer når jenta si begynner og snakke om at hun har gjort det både her og der og jeg skal liksom sitte og ta imot dette?! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Hvorfor skal hun ikke si noe slik da? Løs-tøs har 0 med det å gjøre - du nevnte det i den forbindelsen. Du til og med kauka det ut. Jeg sa jo nettopp at det ikke var lurt av henne å si slikt uoppfordret - gjorde jeg ikke? "ikke morsomt for partner å høre" er vel dekkende og inkluderer vel det du sier om å bli lei seg, såret osv ... av å høre om det. Edit: jeg nevnte også hva jeg ville ha gjort i den forbindelse, så nei, jeg har ikke sagt du skal sitte å ta imot dette Endret 12. desember 2011 av kandasa Lenke til kommentar
Mariannehegelind Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Jeg tok det ut i fra: "jeg har sakt til henne før at JEG HATER LØSTØSER da burde hun hvertfall ikke si sånt! " Dvs at du syns at det var løst av henne å ha sex overalt med eksen. Jo,jeg forstår,har vært i en sånn situasjon før,men forsøkte å forstå at kjæresten har hatt andre før meg.. Edit: det spiller vel egentlig ingen rolle,men syns du bare skal si ifra til henne at du ikke liker å høre sånt,og at du skal prøve å legge det bak deg Endret 12. desember 2011 av mobillader Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Å fortelle såpass om sexen med eksen uten å forsikre seg om at du tok det bra er relativt taktløst gjort av henne. Men å kalle henne en løstøs og undre over om du i det hele tatt er glad i henne på grunn av det er rett og slett idioti. 3 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Å fortelle såpass om sexen med eksen uten å forsikre seg om at du tok det bra er relativt taktløst gjort av henne. Men å kalle henne en løstøs og undre over om du i det hele tatt er glad i henne på grunn av det er rett og slett idioti. Har hatt en tøff fortid jenta mi. Noe vel verdt å ikke nevne. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Verdt å ta hensyn til og før du poster her også kanskje? Har a ikke lært seg folkeskikk og har ikke sosiale antenner - er det det du mener? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Chillax, Tiden leger alle sår? Nå har gjort mitt føler jeg, Og istedet for og være lei oss så prøvde jeg og snu alt til det bedre, Ta henne med på restaurant, Vise at jeg er glad i henne og smiler til henne Det gjorde susen.. Dumme meg, Seff mest sannsynelig har jentene hatt ett sexliv tidligere jeg bare syns det er trist av en eller annen grun Jeg trenger terapi.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Du trenger ikke terapi... Jeg skjønner deg. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Du trenger ikke terapi... Jeg skjønner deg. Ok fint, Du skjønner kanskje meg, Eller en del av hvordan jeg føler (Og til tider ganske tungt) Men jeg trenger fortsatt terapi, En utdannet sexolog eller psykolog og prate med føler jeg. For jeg har en del på hjertet egentlig Og på toppen av det hele så er det sikkert latterlige spørsmål! Edit: Men egentlig føler jeg at jeg har kommet over det at jeg var lei meg at kjæresten tok opp det med tidl. partnere.. MEN!! MENNN!!! dere må forstå asså.. Når man ligger i senga og plutselig jenta du er så glad i, Begynner og snakke om at hun har gjort det både her og der, Så blir JEG, IKKE DU NEI, MEN JEG ble iallefall lei meg.. Fordi det som gikk mellom huet mitt var, Jenta mi.. Hun som jeg er så glad i.. Er hun løs? Og dette er kanskje dumt å tenke slik, Kanskje ikke.. Men nå har jeg hatt ferie en uke, Jeg har hatt mye å pusle med og tankene har vært ett helt annet sted.. Det at vi hadde det max koselig sammen før jeg dro og vi faktisk fikk tid til å være enda mer glad i hverandre har satt en stopper for unødvendige tragiske følelser føler jeg, For når jeg er glad i henne så føler jeg at akkurat den biten forsvant. Egentlig så var det en feiltagelse og komme hit og gidde å svare i topicen for nå føler jeg littegranne at jeg opplever det på nytt! Endret 23. desember 2011 av Plizket Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hva er det latterlige spørsmålet? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Hva er det latterlige spørsmålet? Hvordan komme over det bildet man får av "Sin kjære" at hun har hatt sex både her og der, Med tidl. partnere Og jeg PRØVER!! og si til meg selv at nå er vi glade i hverandre så sånt does NOT FUCKING MATTER ANYMORE!! vi begge savner hverandre så jeg vil velge å tro at kjærligheten er større enn sex! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Ja jeg skjønner dilemmaet ditt. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) For å svare på klamydia-spørsmålet så kan det godt være at kjæresten din snakket sant. Vet om tilfeller hvor klamydia-test hos legen har vist negativ, jenta har ikke hatt noen symptomer, for så å få det påvist et halvår senere (uten å hatt sex med noen andre). Så hun kan godt ha trodd hun ikke hadde det, og legen kan ha trodd hun ikke hadde det, selv om det var i kroppen hennes. Edit: Skrivefeil. Endret 24. desember 2011 av Heidi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå