Gå til innhold

tab 10.1 eller 8,9 med eller uten 3g?


desverre

Anbefalte innlegg

No trur jeg at min lille drøm kan gå i oppfyllelse :roll:

Og i den forbindelse har jeg 2 spm som jeg ikke ikke er helt sikker på. jeg skal kjøpe meg samsung galaxy tab enten 10.1 tommer eller 8,9 hva vil dere anbefale?

Jeg skal mest bruke den til bilder, aviser, lesebrett, video og litt nettv (nrk).

Så kommer det jeg lurer mest på og det er vilken utgave! jeg tenker meg at 3g og 64gb vil være greit men hva meg uten 3g og 64gb? jeg har jo samsung mobil og der kan jeg jo dele nett? eller vil det fungere dårlig? (vi ha da wifi både på jobb og hjemme så det blir jo ikke mye bruk av 3g trur jeg...) Eller hvilken erfaringer har dere som har nettbrett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg har noe innspill på er størrelse. Vil du virkelig sitte med en skjerm på 10.1", og i tillegg frakte den rundt?

 

Har en 8.9" som er en akkurat passe størrelse. Ser ikke noen bruksområder hvor jeg ønsker meg en større skjerm.

 

Edit: jeg har wifi-versjonen, og tviler på at jeg ville brukt 3G nevneverdig om jeg hadde hatt det. 3G funker jo ikke på tog/buss.

 

Edit2: hvis du ser på nettbrettene i butikk skal du vite at den lagginga du merker der kan du bli kvitt ved å legge inn ADW Launcher.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Eller bare vente på Asus Transformer Prime? Kommer i januar og blir bedre enn galaxy tab på mer eller mindre alle måter. I tillegg til den store ytelsesforskjellen er jo hdmi og microsd uten adapter på brettet kjekt å ha. Med tastaturdocken får du også ekstra batteri, usb og minnekortleser. Ser i signaturen din at du er interessert i fotografering, så muligheten til å putte minnekortet i brettet kommer vel godt med. Kan jo koble i en usb-disk samtidig og hive bildene over der hvis du vil. Føler det blir litt feil å kjøpe en annen titommer nå som Prime ikke er så langt unna. Hvis du ikke trenger den med en gang da.

Lenke til kommentar

Eller bare vente på Asus Transformer Prime? Kommer i januar og blir bedre enn galaxy tab på mer eller mindre alle måter. I tillegg til den store ytelsesforskjellen er jo hdmi og microsd uten adapter på brettet kjekt å ha. Med tastaturdocken får du også ekstra batteri, usb og minnekortleser. Ser i signaturen din at du er interessert i fotografering, så muligheten til å putte minnekortet i brettet kommer vel godt med. Kan jo koble i en usb-disk samtidig og hive bildene over der hvis du vil. Føler det blir litt feil å kjøpe en annen titommer nå som Prime ikke er så langt unna. Hvis du ikke trenger den med en gang da.

 

 

Her var det mye som fristet, og jeg trur nok at det er lurt og vente. Jeg har god tid! Prisen går vell litt ned etterhvert som alle som må ha har kjøpt det? Om det er riktig så har ikke asusen bedre prosessor og mer minne? Fordi et av problemene med tab er jo mangelen av minnekort. Håper no endelig ikke asusen blir så alt for dyr. Men jeg får vente og se til den kommer.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...