tomkjetil Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det var skrevet med kulepenn på den.En hel setning. Er dette god praksis av en handelsbedrift og proff aktør? Skal ikke disse sedlene ut av sirkulasjon? Jeg påpekte feilen, men de sa det ikke gjorde noe. Gyldig betalingsmiddel er det vel, men jeg vil ikke ha denne seddelen! Slik påskrift kan vel ødelegge mange kontrollpunkter mot forfalskning også? Grrr... Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 om den er gyldig og det ikke står noe ufint på den, hvorfor bry seg med det? 5 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Skadde sedler blir ikke umiddelbart tatt ut av sirkulasjon. Sålenge de er gangbare, blir de brukt. Når seddelen er innom Norges Bank, vil den bli registrert og destruert. Inntil det skjer, er den fortsatt gyldig. Hvis du skal gi seddelen i julegave, kan det være ønskelig at den ser bra ut. Du kan veksle den i en lik seddel i bedre stand hvis det betyr noe. Lenke til kommentar
bas Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Også en hel setning da gitt, jeg gir meg over.......... 1 Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Også en hel setning da gitt, jeg gir meg over.......... Ja, hva er rart med det? Er du tung i oppfattelsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå