Bruttulf Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hei! jeg trenger et nytt skjermkort, et skjermkort som jeg kan kjøre bf3 ultra settnings med god Fps. Også trenger jeg et stort ( ikke for stort eller for lite) kabinett med god kjøling :- ) Er det noen som har forlag til en rask ssd hardisk? Takknemmelig for alle svar! Lenke til kommentar
fenele Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Her ser du hva forskjellige skjermkort drar på Ultra: http://static.techspot.com/articles-info/448/bench/Ultra_1680.png Bench er fra beta så med nye skjermkortdrivere vil ytelsen være litt bedre, men du ser forholdet mellom kortene. Hva definerer du som "bra" FPS? Spillbart imo er 60+ fps men selv kjører jeg low settings med 120+ stabilt isteden. Er ikke store forskjellen mellom ultra og med da men hvis du har cash hvorfor ikke kjøre to stk 570/580 i SLI, 590 eller vente på ATI 7k serien blir testet. Imo får du mer for pengene med 570 SLI setup enn 580 SLI. Kabinett: Antec 900 skal ha god kjøling. Har selv 1200 som er big tower. Skal du kjøre SLI ville jeg hatt big tower kabinett. Cooler Master har også gode kabinett. SSD: OCZ Vertex 3 eller Corsair Force Series 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå