MosRew Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hei. Jeg har et headset. Creative Surrond Arena. Jeg bare lurte på hvor lang garanti eller reklamasjonsrett man har på det? Har byttet det en gang før, for ca ett år siden, Det som jeg hadde før der igjen hadde jeg ca et år også, så tilsammen i underkant av 2 år. Kjøpte det på Elkjøp. Har kvittering, emballasje og alt som fulgte med. Headsettet har ingen kosmetiske skader, ser helt fint ut, men det er kontaktfeil i USB koblingen. Er det bare og levere det inn? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Såvidt jeg vet har du minimum 3 års garanti. Bare kontakt butikken du kjøpte det i eller Creative så får du nok et nytt. Endret 9. desember 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Kjøpte du det over disk eller via Internet/telefon? Lenke til kommentar
MosRew Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Kjøpte du det over disk eller via Internet/telefon? Kjøpte det fysisk i butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå