Gå til innhold

Esbern nekter å snakke om quest, "gjemmer seg" bak døren enda.

Anbefalte innlegg

bugs bugs bugs.

Da main quest "heldigvis" forsvant helt i fra oppdrags loggen så måtte jeg google litt, skulle i teorien begynnet på "A Cornered Rat", så etter å lest på skyrim wiki så fant jeg denne løsningen:

Sometimes this quest will fail to start at all and never even show up in your quest log after completing Diplomatic Immunity, in which case you will have to skip ahead to the next quest, Alduin's Wall. In the dev console, type setstage mq203 5.

Vell flott! funker, bortsett fra videre i questene fremover så nekter esberen og snakke med meg, det eneste han sier til meg er at jeg skal gå bort, og at jeg får problemer om noen i thieves guild ser oss eller noe aka han snakker som han står bak en dør eller noe enda... hva i huleste kan jeg gjøre for å få denne pappskallen til å gjøre som han skal? står jo svart på hvit i quest loggen at jeg "optional" kan snakke med han( og en stor hvit pil over hode på kødden, men han presterer ikke å få noe annet ut av kjeften en at jeg bør stikke... han og hu kjærringa fra The blades driver begge dank i "Sky Haven Temple" for tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg er 5 oppdrag forbi det oppdraget der, er på den som heter "The Fallen", fordi jeg fikk hoppet over den sekvensen som er på klippet "type inn consoll type setstage mq203 5."

Så problemet er at esben er jo hvor han skal være nå, men han snakker og oppfører seg som han enda er inne låst i denne grotta si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...