BlueEAGLE Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg og to kamerater av meg har satt igang hybel/leilighets-formidling. Foreløbig så er det litt magert med annonser, men det kommer etter hvert. Dette er laget i php/mysql, og jeg hadde satt pris på noen tilbakemeldinger om hvilke features som kunne vært nyttige å ha med. Dere finner oss på husverten.com. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Trykket på Vadsø, og krasj; "Warning: Failed opening '/data/customers/husverten/htdocs/index.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in Unknown on line 0" Trykker back, og prøver igjen; ingen feilmelding. Det hele ser nu ikke spesielt fancy ut... Det ligger ingen annonser inne, så man kan jo lure på hvordan de blir vist. Hørte forresten dere på NRK Finnmark. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Vi debugger. Hadde litt problemer med definisjonen av rorbuer Skal ikke lansere før mandag så vi skal legge til annonser i helgen Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Første inntrykket design messig var ikke det beste jeg har sett. Ville gjordt litt bedre der for å vise seriøsitet. Førsteinntrykket er jo alltid viktigst... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Beklager ja. Dette så ut som den største tullesiden jeg ha vært borti. Designmessigt ligger dere tynt an. Skal man ha en skikkelig offentlig side bør man nesten ansette en designer til jobben. :/ Lenke til kommentar
jrz Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 hmm.. kanskje lage ett design ikke dreper før dere publiserer ? Lenke til kommentar
husverten Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hei! nå har jeg gjort noe med designet på husverten.com. Kan dere gå inn der nå å gi meg tilbakemeldinger? Thx! Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Mykke bedre :smile: Lenke til kommentar
husverten Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 takker! noen som har ideèr til å markedsføre dette, slik at folk bruker nettsidene våre? Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Makedsføringstriks... hmm... let me see... - www.bannerexchange.no - www.linkexchange.no Og det er lurt å skrive metatags i headeren på htm(php) siden din. Eks: <META NAME="KEYWORDS" CONTENT="hus, hytter, husverten, billig"> Dette gjør det mulig for søkemotorene å finne siden lettere. Lykke til Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 sweet! Det var bedre ja. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Mye bedre ja, men jeg likte ikke den rosalilla fargen på "Seneste bolig". Den fargen ser snodig ut blant grått og hvitt. Tips: php har muligheten for å legge på f.eks. teksten "utleid" på utleide leiligheters bilder. Sjekk php.net/image Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hmm, dere bør lære om antialiasing, teksten på bildene ser forferdelig ut! Resten av sia er fin, men ekkel banner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå