Gå til innhold

Få Krekar ut av landet

Anbefalte innlegg

Jepp. Her stod det ikke et ord om at Fjordman kunne risikere å bli tiltalt for psykisk medvirking til terror. Fint at du selv dokumenterer at du er åndssvak.

Artikkelen sier at Krekar angivelig skal ha kommet med uttalelser som angivelig kan oppfattet som trusler om terror. Artikkelen sier ingenting om planlegging av terror og man må være åndssvak for å dra en slik slutning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp. Her stod det ikke et ord om at Fjordman kunne risikere å bli tiltalt for psykisk medvirking til terror. Fint at du selv dokumenterer at du er åndssvak.

Artikkelen sier at Krekar angivelig skal ha kommet med uttalelser som angivelig kan oppfattet som trusler om terror. Artikkelen sier ingenting om planlegging av terror og man må være åndssvak for å dra en slik slutning.

For en som stadig påstår at andre er åndssvake klarer du verken lese, legge sammen to og to, eller skrive ord inn i Google. Dette var de to første artiklene som kom opp på nyhetssøk.

Hvis du klarer å dra ut huet ditt av et visst sted lenge nok kan du jo sjekke selv. Å fø troll som deg med teskje er nemlig en heltidsjobb, og det har jeg ikke tid eller ork til.

http://www.google.com/search?q=fjordman+medvirkning

http://www.google.com/search?q=krekar+trusler

Lenke til kommentar

For det første var det ikke de artiklene som kom opp.

For det andre var artikkelene du linket til tidligere en AVKREFTING av dine påstander.

For det tredje viser INGEN av de artiklene du NÅ viser til HELLER noen form for bekreftelse av dine påstander.

Så da lurer jeg: Hvor er det hodet DITT sitter? For det er såvisst ikke i nærheten av nakkregionen.

Lenke til kommentar
For det første var det ikke de artiklene som kom opp.

Googlinger på forskjellige tidspunkt har forskjellige resultater. Særlig når man bruker forskjellige søkeord.

For det andre var artikkelene du linket til tidligere en AVKREFTING av dine påstander.

Det jeg sa var at de risikerte tiltale for psykisk medvirkning, og at det var enkelte som ønsket å sikte dem. Ikke at de garantert ville bli det. Dersom du faktisk LESER noen av linkene som dukker opp vil du se at JO, det er folk som ønsker å sikte dem for psykisk medvirkning.

Når det gjelder Krekar la jeg til en link som omhandlet hans trusler, fordi jeg personlig mener at regjeringen er redde for gjengjeldelse ifra islamister.

For det tredje viser INGEN av de artiklene du NÅ viser til HELLER noen form for bekreftelse av dine påstander.

For de som faktisk klarer å lese og har fulgt med så langt, så har jeg ikke forsøkt å konkretisere min personlige tro om Mulla Krekar. Jeg har derimot vist, gang på gang, at det finnes folk som ønsker å sikte andre for Anders Breiviks handlinger.

Så da lurer jeg: Hvor er det hodet DITT sitter? For det er såvisst ikke i nærheten av nakkregionen.

Beklager, deres høyhet, men jeg trenger ikke din velsignelse for å ha en mening.

Lenke til kommentar

For en som stadig påstår at andre er åndssvake klarer du verken lese, legge sammen to og to, eller skrive ord inn i Google. Dette var de to første artiklene som kom opp på nyhetssøk.

Hvis du klarer å dra ut huet ditt av et visst sted lenge nok kan du jo sjekke selv. Å fø troll som deg med teskje er nemlig en heltidsjobb, og det har jeg ikke tid eller ork til.

Fremdeles står det ingenting om at Fjordman risikerer å bli tiltalt for medvirking til terror, verken psykisk eller på andre måter. Det står dessuten ingenting om at Krekar planlegger terror.

Disse søkene dine er jo bare tull og støtter jo ikke noe av det våset du fremsetter.

Hva er det egentlig du vil at jeg skal sjekke?

Lenke til kommentar

Fremdeles står det ingenting om at Fjordman risikerer å bli tiltalt for medvirking til terror, verken psykisk eller på andre måter. Det står dessuten ingenting om at Krekar planlegger terror.

Disse søkene dine er jo bare tull og støtter jo ikke noe av det våset du fremsetter.

Hva er det egentlig du vil at jeg skal sjekke?

Det har vært skrevet mye rart på internett som ikke er i nærheten av sannheten.

Det beste er om en selv finner ut av ting ved hjelp av egne undersøkelser og erfaringer.

Dessverre er det blitt slik i mange forum at skriver du en påstand som ikke kan dokumenteres via internett så kan en fort få et troll stempel på seg.

En ordentlig debatt bør skje med personer som er åpne for mange muligheter og samtidig oppføre seg på en saklig måte.

Lenke til kommentar

USA fikk oppført Krekar på FN's terrorliste

Hvis de mener han har gjort noe ulovlig, hvorfor sende de da ikke "bevisene" over til norske domstoler slik at han kan bli dømt?

nei, fordi det bare er oppspinn & tøys

Ikke det som er grunnen...vi må ha han her..for da har vi kontroll på han..noe som heter keep ur friends close,but keep ur enemy closer.Og Skal ikke forundre meg om USA har ett ord med i laget her..med det å ha han her i Norge altså.

Problemet for "Norge og USA" er nok at de har tabbet seg ut såpass fundamentalt tidligere, bla. i de to famøse rettsakene Krekar har vært igjennom her i landet (og ikke blitt dømt for noe) og Jordan-saken, at de neppe forsøker seg på denslags tvilsomme affærer en gang til;

- "Torturert til å angi Krekar"

http://www.nettavisen.no/innenriks/article170711.ece

- "Krekar-vitne ble holdt naken i fryserom"

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=215242

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er det ikke på tide å gi Krekar passet hans tilbake? Burde vært gjort for lenge siden, siden han flere ganger har ønsket å forlate Norge. Bla. var han velkommen å bosette seg m/familie på Cuba

Helt siden 2003 har passet hans vært beslaglagt.

Det er jo en merkelig policy all den tid man angivelig har ønsket å bli kvitt ham? Var de redd han stakk avgårde??

–Bare Solberg kan gi Krekar passet

Lenke til kommentar

Er vel en grunn til at han er på terrorlistene til statene?

Njaaa. De("statene") nekter å dokumentere hva den påståtte grunnen i så fall skulle være.

Nå er vel faktum ikke så veldig å bestride når selv Najumuddin Faraj Ahmad påstår hva han har vært leder for.

Lenke til kommentar

Er det ikke på tide å gi Krekar passet hans tilbake? Burde vært gjort for lenge siden, siden han flere ganger har ønsket å forlate Norge. Bla. var han velkommen å bosette seg m/familie på Cuba

Det er jo en merkelig policy all den tid man angivelig har ønsket å bli kvitt ham? Var de redd han stakk avgårde??

Kom igjen, både du og jeg vet at Solberg ikke kan gi Krekar passet mer enn jeg kan. Det er nok folka i Virginia som holder på det kortet.

Lenke til kommentar

Kom igjen, både du og jeg vet at Solberg ikke kan gi Krekar passet mer enn jeg kan. Det er nok folka i Virginia som holder på det kortet.

Kanskje passet har gått ut på dato?

Lenke til kommentar

La meg gjøre det klart: Hvis USA vil ha Krekar ut av landet sitter han på business class samme dag med papirer signert av kongen om nødvendig. Så lenge USA vil ha ham her er han her. Om han så begynner å skyte folk ut av vinduet av leiligheten, så vil de holde ham her. (Om enn kanskje innesperret.)

Lenke til kommentar

Kanskje passet har gått ut på dato?

Han har irakisk pass, så ikke godt å si gyldighetslengden uten å kjenne detaljene.

Uansett, det er ingen land som har bedt om å få Krekar utlevert, ergo har norske myndigheter egentlig ikke noe med hvor han evt. reiser.

Og som tidligere sagt, hvis Irak eller USA har noe å slå i bordet med, hvorfor ikke la norske domstoler få eventuelle sakspapirer? Sannheten er nok at det ikke holder mål (det har vi allerede sett i de to rettsakene Krekar har vært gjennom i Norge (og blitt frikjent)

Når "alle" angivelig ønsker å bli kvitt ham, er det derfor et paradoks at passet tilbakeholdes, slik at han i praksis ikke kan forlate landet når han vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...