Afreshstart Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Hei! Jeg er en mann(gutt) på 19 år og dette er min case som jeg føler at jeg ikke får snakket med noen om. Dette er da casen min: oktober i 10 klasse(er nå ferdig på vidregående) ble jeg kjent med en jente som da senere ble kjæresten min. vi holdt på i noen måneder og jeg fikk virkelige følelser for henne, dette var og er den første jenta jeg har hatt ordentlige følelser for. men noen måneder senere flyttet hun utenlands, vi holdt kontakten og møttes når hun var hjemme. men enda noen måneder senere fant vi ut at vi ikke hadde lyst til å fortsette sånn her i 2 år til så vi ble enige om å skille lag og bare fortsette å være venner og holde kontakten. Tiden gikk og vi sendte hverandre færre og færre meldinger og snakket mindre og mindre sammen, til slutt så hadde vi kanskje månedere hvor vi ikke hadde snakket sammen. jeg fikk meg ny kjæreste, men dette var jo nesten bare som 1 "trøsteforhold". Men det eneste det resulterte i var at jeg tenkte enda mere på x-en. så jeg brøt med min daværende kjæreste og har ikke hatt noen forhold siden(dette var da 6 mnd etter at jeg brøt med den første kjæresten). En kjip regnværsdag på sensommeren i fjor fikk jeg vite at du var kommet hjem igjen. så jeg mannet meg opp til å sende hun en melding og spørre om vi skulle treffes for å snakke ut og hun sa ja til dette. det gikk vel en ukes tid før vi traff hverandre og snakket om alt mellom himmel og jord egentlig. Jeg fikk sakt det jeg følte og sa at jeg var villig til å prøve på nytt om hun var. Men hun hadde dsv for min del hatt en dårlig opplevelse med en gutt da hun var utenlands så hun var egentlig lei av gutter. Jeg ble jo selvfølgelig litt nedenfor, men kunne egentlig ikke regne med noe annet siden vi hverken hadde snakket eller sett hverandre på 2 år. Tiden fortsatte og gå og jeg fikk hun ikke ut av hodet og til slutt fikk jeg nok og fikk en form for mental-breakdown, men gikk da til en kompis og fikk luftet tankene litt. Men allikevel har hun liksom alltid ligget i bakhodet og poppet opp i hodet fra tid til annen. men bort fra litt historie: casen nå er at jeg har drømt om hun nå litt i det siste og våkner opp med de samme følelsene som jeg hadde for henne da vi var sammen. så nå er jeg stucked med ansiktet navnet og minnene med henne i hodet mitt. Hva slags følelser er dette? hva slags evnt tegn kan drømmene mine gjøre? Hva kan jeg gjøre for å få henne tilbake?(har stortsett god selvtillit når det kommer til jenter, men denne jenta er noe spesielt), etc etc. fint med gode og seriøse svar, takk Afreshstart. Endret 8. desember 2011 av Afreshstart Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Dere møttes en gang og snakket om alt mellom himmel og jord så har dere ikke truffet hverandre siden? Du vil i hvertfall aldri få hun om du ikke holder kontakten og får hun interessert i deg igjen. Hva var forresten den dårlige erfaringen hennes med gutter i utlandet? Og ga hun noe indikasjon på hvor lenge hun ønsket å forbli singel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå