Magnar Bruvik Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Vatn i ulike valørar. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hej Magnar - denne version af dine iskrystaller synes jer er bedre end den første v. - her er flere muligheder. Farver og skarphed er flot. Synes dog din komposition her bliver lidt for midtstilt - så jeg har faktisk to forslag til et crop som jeg mener ville give en bedre balance i kompositionen. Håber at du synes det er ok? eller Hilsen Steen 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fin denne også, men jeg likte nok den første fra forleden dag bedre! 4'er! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Skarp og fine farger, men bildet blir for todelt og vannet litt for mye mye sløret. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Skarpt og fint med vakre blåtoner. Litt usikker på kompet, men Steen har jo noen forslag. Spennende med is og vann.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg