smort1 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jul i blåe fjell? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fin udsigt du har Svein - her i en blå udgave :-) flot med fjeldene og lysene bag fjorden. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Fin udsigt du har Svein - her i en blå udgave :-) flot med fjeldene og lysene bag fjorden. Takker Steen! Meget godt fornøyd med utsikten ja... , spennende hver dag med skiftninger i lys og farger... Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Flotte farger og en god komp som gir fin dybe. Ser ut til å ha vært en liten bevegelse i kameraet under opptaket. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg syntes du gjenngir dette på en fin måte Svein, syntes dette ble veldig flott. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ja her var det blått, men koselig. Fin julestemning! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Flotte farger og en god komp som gir fin dybe. Ser ut til å ha vært en liten bevegelse i kameraet under opptaket. Takker Thore! Uten stativet så blir det nok en del bevegelsesuskarphet ja.... Jeg syntes du gjenngir dette på en fin måte Svein, syntes dette ble veldig flott. Takker Håkon! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Ja her var det blått, men koselig. Fin julestemning! Takker trondwestby! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Vakker vinterstemning i blåtoner (det tekniske får andre bedømme ) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Vakker vinterstemning i blåtoner (det tekniske får andre bedømme ) Takker Torhild! Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Nydelig stemning.lys på trærne og de flotte fjella der bak,ønskevær til jul!! Her regner og blåser me vekk snart!! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Nydelig stemning.lys på trærne og de flotte fjella der bak,ønskevær til jul!! Her regner og blåser me vekk snart!! Takker Solveig! Her er det blitt mildere, så det sprørs om denne snøen blir liggende.... Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Nesten Blåfjell. Ok komp, men jeg synes huset nede til venstre "tar" litt av helheten. Flott utsikt du har. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Nesten Blåfjell. Ok komp, men jeg synes huset nede til venstre "tar" litt av helheten. Flott utsikt du har. Takker Morten! Jo takk, utsikten er fortreffelig. Skal høre med naboen om han godtar f.eks. at huset "klones" vekk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg