Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt dette halskjedet?


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg lurte på om noen her inne kunne hjulpet meg med å finne ut hvor de solgte dette halskjedet. Jeg fant det først på Stayhard.no , men der er den nok dessverre utsolgt. Halskjedet heter '' Smash Two Face''.

 

Eller er det noen som vet om et halskjedet som ligner, synes det var utrolig kult :)

post-255378-0-84027400-1323369759_thumb.jpg

post-255378-0-87046500-1323369931_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare spørre, hva for deg til å gå med halskjede?

Går du med øredobber og ringer også?

 

Sorry, bare lurer på hva en mann/gutt ser i halskjeder og om man ser det samme i andre typisk "dameting".

Lurer på hvor dette ender, om 10år ser vi Ronny fra Jessheim med volvo caps og stayups?!

Endret av PatSharpX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uten å snakke for TS, tipper jeg at det som får han til å gå med halskjede er nøyaktig det samme som får deg til å gå med det du går med: det å føle seg vel med hvordan man ser ut. ;)

 

Jeg skjønner ikke helt den voldsomme aversjonen mot halskjeder og ringer til menn, det finnes da nok av "maskulint utseende" halskjeder og ringer hvis det var en oppfattet trussel mot maskuliniteten som var problemet her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde ett håp om at han etter hvert skal innse at jeg ikke synes det er kult med halskjede.

 

FTFY. :p

 

Jeg skjønner hva du mener, men så var det dette med å prøve å roe ned den fiendtlige atmosfæren da. ;) Han spør ikke "hva synes dere om halskjeder?", han spør "hvor får jeg kjøpt dette halskjedet?".

Lenke til kommentar

Valgte å fokusere på det feminine for å ikke rope rett ut at det er ekstremt harry!

Hadde ett håp om at han etter hvert skal innse at det ikke er kult med halskjede.

 

Jeez...slapp av litt da..her oser det usikkerhet om sin egen seksualitet. TS spør hvor han kan kjøpe kjede,og ikke om din mening, ingen vits i å rakke ned på fyren.

Lenke til kommentar

Har du sjekket utvalget i nærområdet ditt? Kanskje ikke helt likt, men er en del stilige kjeder og armbånd fra merket Fossil på gullsmeder og lignende.

Og siden diskusjonen er oppe. Så synes jeg det kan være kult til en ellers enkel stil, og at smykket/armbåndet ikke er for overdrevent.

Endret av Sir_Wrathson
Lenke til kommentar

Valgte å fokusere på det feminine for å ikke rope rett ut at det er ekstremt harry!

Hadde ett håp om at han etter hvert skal innse at det ikke er kult med halskjede.

 

Jeez...slapp av litt da..her oser det usikkerhet om sin egen seksualitet. TS spør hvor han kan kjøpe kjede,og ikke om din mening, ingen vits i å rakke ned på fyren.

Hvis du leser mitt innlegg under så prøvde jeg faktisk å hjelpe han, noe du ikke gjør...

Ser ikke helt at det 'oser usikkerhet som sin egen seksualitet' hvis du leser innlegget mitt så var det feminine bare det jeg valgte å prøve å få trådstartet til å gå vekk fra kjøpet.

 

TS: Du kan jo høre med butikken om hvem som produserer det og ta det direkte med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...