Sithcato Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 ~Forskrekkelig alene~ Bildet er fjernet. Beskrivelse: --------------------------------------- Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 :-) ser ikke helt alene ud - hvis der da er kontakt i den anden ende af mobilen. Udtryksfuldt. Du har lidt udbrændte partier både i de hvide og i de mørke områder. Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 :-) ser ikke helt alene ud - hvis der da er kontakt i den anden ende af mobilen. Udtryksfuldt. Du har lidt udbrændte partier både i de hvide og i de mørke områder. hehe O:) nr 2 ska være det orginale bilde Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Greit og litt småspennende uttrykk! Fikk av en eller annen grunn assosiasjoner til låta "Mad world" og filmen Donnie Darko (eller hva den nå het).... V2 definitivt best av disse! 3'er! Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Greit og litt småspennende uttrykk! Fikk av en eller annen grunn assosiasjoner til låta "Mad world" og filmen Donnie Darko (eller hva den nå het).... V2 definitivt best av disse! 3'er! Takk jeg aner erligtalt ikke hva som skjedde.med V1 men dn ble ikke sånn som den skulle iallefall! Hehe d var jo en forsåvidt passende assosiasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg