Gå til innhold

Nexus vs Note - sjokkerende forskjell i hastighet! + noen gode ord...

vhguru

Anbefalte innlegg

Hei.

Kom over denne youtubevideoen Nexus vs Note som viser Nexus og Note "in action". Jeg må si at forskjellen når det gjelder hastighet mellom de to er sjokkerende stor. Valget mitt tok jeg for lenge siden og har siden forrige fredag bare blitt mer og mer begeistret for telefonen jeg valgte - Galaxy Note. Størrelsen var litt uvant til å begynne med, men nå er det faktisk motsatt. Fiklet med en kollegas S2 forleden - hadde allerede blitt bortskjemt med med Note´n og kunne ikke tenkt meg en mindre skjerm. I likhet med TVén jeg har i stua - 55 tommer. Virket gigantisk til å begynne med men nå vurderer jeg faktisk å oppgradere til noe større. Det er i alle fall uaktuelt med noe mindre. Nå tror jeg nok størrelsen til Note er perfekt maksimert for å si det sånn i forhold til at den skal kunne håndteres greit (for det gjør den absolutt) som en mobiltelefon. PERFECT er et dekkende ord :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

må si at jeg ikke kjenner meg helt igjen i den videoen, særlig når det gjelder nettleserhastigheten.

ikke at jeg har målt min opp mot en note, men det jeg kan si er at google.com lastes inn mye fortere på min mobil enn det den gjør i videoen, det samme gjelder google earth.

det ser nsten ut som om nexusen er koblet opp til 3gnettet, men jeg klarer ikke helt å se hvilke ikoner som er der på videoen.

forøvrig er jeg spent å se når note får ICS, og maskinvareakselerasjon i diverse menyer.

Lenke til kommentar

Jeg snakket med en for bare en time siden, som hadde hatt både iPhone, BB, og SGS II. Note var det råeste han hadde hatt i sine hender noen gang. Han kunne aldri i livet tenke seg noe mindre skjerm. Jeg syns selv den ser hefitg ut, men unner virkelig de som ikke ser på det som noen problem, for herregud hvilken visningsopplevelse de sitter igjen med. Knuser Galaxy Nexus ned i støvla. Men alt har sin pris.

Endret av Open-Source
Lenke til kommentar

jeg kjenner meg heller ikke igjen i den videoen. Jeg startet opp både nettleseren og earth samtidig som i videoen. Google lastes opp like fort som på note, og earth brukte 1 sek. lenger på å laste google earth. Nexus'en bruker også 2g/3g dekning i videoen, men ser ikke hva note bruker... Men missvisende, det er den videoen.

Endret av agnard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...