LuringenOo Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hei Fra og med nyttår trer jeg inn i stilling som idrettsassistent på Rygge Luftstasjon. Der har de en 12/9-turnus, dvs 12 dager på, 9 dager av. Dette høres digg ut, og det blir det nok også, men bekymrer meg over 1 ting: Hva skal jeg fylle de 9 dagene jeg har fri med? Det optimale hadde vært å få seg en jobb, men spørsmålet blir da, hva slags arbeid kan jeg ta når jeg bare kan jobbe hver tredje uke? I tillegg til dette, vil "grønne uker" og feltuker gå utenom turnusen, altså må jeg delta på disse selv om jeg egentlig skulle hatt fri; at jeg kan jobbe hver tredje uke er en relativ tentativ påstand. Noen som har vært borti noe lignende/har forslag til hvilke områder jeg bør se etter arbeidsplass i? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ofte butikker, som ekstrahjelp. Kontakt butikkene i området, og hør om de trenger ekstrahjelp i de periodene du kan forespeile dem. Evt finn en sjappe på rygge flyplass og jobb der Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Vekteryrket har gode turnusordninger. Om man jobber på båt f.eks får man mye fri etter å ha jobbet. Jeg jobber 7 dager på og 7 dager fri. Friukene bruker jeg til å jobbe overtid når arbeidsgiver spør, og før jobbet jeg ekstra i butikk når jeg hadde fri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå