j-- Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Heisann! Er punktet "Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser." i retningslinjene tøybart? Har flere ganger tenkt at det hadde vært fint å hatt et emne alá Datadeler som gis bort - Les reglene, KUN lister, IKKE svar!, men forbeholdt salg. Ville nok passet best under kategorien Annet om maskinvare. Ser for meg (bl.a.) følgende regler: Spam og hyppige "reposts" er absolutt ikke lov. Kun poste lister over ting som selges, ingen kommentarer/spørsmål. Bilder legges i spoiler. Pris føres opp i posten. Interesserte kontakter selger enten på PM eller på epost. Kun privat salg, ingen bedrifter og reklame for produkter. Vi har bruktmarkedet, men det er veldig mye mindre besøkt enn forumet. Det er også mye mer jobb å legge ut en seperat annonse for alle tingene man skal selge enn å skrive noen linjer i en forumpost. Tror dette kunne vært et sundt og godt tilskudd til forumet. Hva er deres mening om dette? Endret 8. desember 2011 av µp1is Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Støttes! Mye enklere å holde følge med en tråd for min del. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Dette forslaget støtter jeg! Som SvennAndre sa, enklere å holde følge med en tråd. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Er vel innom det bruktmarkedet her en gang i skuddåret. Hardware som gies bort tråden og evt. Hardware til salgs setter jeg opp email advarsel hver gang noen poster, så jeg kan fort stikke innom. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Lol, visste ikke at vi hadde et eget bruktmarked engang? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Har sendt en mail til [email protected]. Venter nå på at den eposten blir svart opp/tråden blir oppdatert. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hei, inntil videre vil forumreglementet og håndhevingen av det fortsette som før. Når det er sagt har jeg snakket med drift og vi har blitt enige om at vi på nyåret vil se på hvordan bruktmarkedet skal utvikles og eventuelt jobbe med en tettere integrering med forumet. Til dette arbeidet er drift veldig åpen for forslag til hvordan bruktmarkedet og forumintegrering kan fungere på best mulig måte, så om dere har noen forslag er det bare til å fyre løs! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Automatisk posting i en tråd av en bot, når det legges inn ny annonse med kjapp info og ett bilde av produktet og link til bruktmarkedet. Så får vi sendt mail av forumet (ny post i tråd), og kan sjekke tråden eller mailen kjapt om det er noe interessant. Syns likevell en egen tråd for hardware til salgs hadde vært det beste, bruktmarkedet er ikke mye tess imo. 2 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Det kunne jo ha vært en ide å binde bruktmarkedet og forumet sammen? Altså, opprette en kategori for bruktmarkedet, og fikse slik at når en anonse blir lagt ut i bruktmarkedet, blir en tråd opprettet av den brukeren automatisk i forumet med informasjon, samt link til anonsen. Endret 15. desember 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå