kongefritt Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 hei. jeg lurte på om det var noen som visste om noen rå game-movies jeg? om det er frag-movies/jump-movies/cheater-movies/blooper-movies er ikke så farlig, bare det er underholdene.. demoer går også greit, men da er det litt begrensa til hvilke spill det er til.... så helst... good ol' fashioned movies. takk på forhånd. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 hei. jeg lurte på om det var noen som visste om noen rå game-movies jeg? om det er frag-movies/jump-movies/cheater-movies/blooper-movies er ikke så farlig, bare det er underholdene.. demoer går også greit, men da er det litt begrensa til hvilke spill det er til.... så helst... good ol' fashioned movies. takk på forhånd. Skjønte lite av dette, dersom det er en hel film av et spill vil jeg anbefale Final Fantasy filmen! Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 neida, sånne småfilmer av folk som spiller.. frag-movies f.eksempel.. hvor de har masse fete frags i f.eks cs eller q3... altså demoer som er recorda in-game og gjort om til filmer.. har sett noen av de, men har lyst til å se de råeste av de!.. skjønner du mer nå? Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 SKjønte det nå, recorded games? ok. Tror jeg skjønte det! Vet ikke om sider nei, sikkert bare å bruke google! Eller kanksje du mente filmer i feks avi format. Har faktisk en av de, har også et program som gjør at jeg kan lage sånne! Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 jeg bare lurte på om folket visste om noen BRAE filmer.. er så mye dårlige filmer der ute.. har prøvd google jah. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 du kan prøve å søke etter f.eks "cs movies" i kazaa der finner du sikkert noe Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Frag or Die og Militia 1 & 2 Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Klanen Northern Brigade har noen dritfete videoer fra Battlefield 1942. Bruk google.com. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Cheater movies - http://csnorge.kicks-ass.net/ CS Jumps - http://home.online.no/~rvbakken/film/Csjumps.wmv Og man kan laste ned en del fragmovies på www.fegis.nu, men det ser ut til at den siden er nede atm... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Har jo den av han fyren som runda Quake 1 på Nightmare på...16min eller noe slikt. Heftig Kan finne den her Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 -Best Counter-Strike frags ever -Counter Strike - Dealing With Cheaters (de kaster ut pc'en til en som cheater på et LAN) -Counter Strike - Dual Desert Eagle ("animert film", men drit fet!) -Super PLayers filmene. -Counter-Strike RamBo (X3|-Morgan, hvis det sier dere noe? very nice ! ) -CounterStrike_JmPrS (1) (fet "hoppe" film ) -Counter-Strike_vs_Pikachu (lyd fil, men moro! ) -counter-strike-the-movie-divx ("Ekte" skuespillere, shotout i en garasje) -CS - NiP Headshots (HeatoN - himself) -how to play cs -Killing spree 1 --> -lol Counter Strike (en fyr som leker CS med kofferten sin!) -NiP Superplayers -NiP-HeatoN Ownage -superplayers -The one and only HeatoN Nå har du noe å bruke båndbredden din på! (DET LAGGER!) Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Zerohawks har en bra BF1942 film, som er ganske så inspirert av Saving Private Ryan. Sjekk ut på http://www.zerohawks.com/ Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Synd DivX versionen av den raskeste gjennomgangen av Q1 er på 165Mb....ISDN r0x0rs Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Den beste filmen ever? Jo the er The Hero fra bf1942 som er laget av northbrigade. Helt sinnsykt konge. http://www.northernbrigade.com/ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Counter-Strike - Phoenix Rising.avi bør du ta en titt på "Ekte" film med lyd/effekter fra cs.. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 The Badge (q3 filmer) Fooze Levitation Movie Unskilled ][ ju$t 0wn3d = AzZ.oZ.iaL = by azzurres omg_the_movie du finner dem alle på www.badct.de og ja alle untatt the badge er UT/UT2k3 filmer =) /daChronix Lenke til kommentar
Corn Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Jepp, quake rundet på 12minutter på nightmare er jo bare helt sinnsykt rått! Det var vel flere gutter som spesialiserte seg på hvert sitt brett og slo de sammen eller noe sånt, var det ikke? Det var jo forskjellige nick på noen av de forskjellige banene og slikt Edit: Kan noen si meg hva som var så spesielt med den csjump filmen? En fyr som hopper oppå kasser og har lekt seg med overganger i pinnacle studio eller.no? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Kommer bare på en fet cs-film i farta, 'Killing spree 4.avi' heter iallefall fila hos meg.. :wink: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Finnes ikke en mpg eller avi av den "runde-Quake-på-16min"? Gidder ikke å installere Quake bare for å se på en film. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 http://fde.qhlan.org/download.htm last ned fde II, råeste spillinga jeg har sett. m4d skillz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå