Gå til innhold

Hobbybasert spillprosjekt

Anbefalte innlegg

Kom borti dette subforumet, og her var det ikke mye aktivitet enda. Så, jeg tenkte det ikke kunne skade å vise det jeg driver med for tiden!

Video her:

Jeg har brukt noen timer her og der, over en periode på to uker, på det jeg har laget hittil. Skal prøve å jobbe videre med det når jeg ikke er midt i eksamensperioder osv.! ;)

Jeg og to venner bidro også med dette spillet i en spillutviklingskonkurranse, for de som vil se:

Ellers har jeg en portfolio (noe utdatert nå) her: lincread.

Og en veldig lite besøkt blogg (0 views de tre siste dagene) her.

For de som lurer på det, så har det tatt meg snart fem dedikerte år å lære å programmere spill. Jeg hadde ikke talent for programmering whatsoever i begynnelsen, men det begynner å ta seg opp!

Bare å komme med innspill eller spørsmål!

Endret av ManaSky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En venn av meg lastet det opp, kan høre med han om han fortsatt hoster det. Jeg har ikke lagt det ut selv på grunn av en bug. Etter noen runder, så hender det at high-scoren krasjer. Har bare ikke satt av tid til å fikse det siden vi gjorde "ferdig" prosjektet. :blush:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei!

Jeg liker konseptene, og gjennomføringen av det spillet fra konkuransen :)

Jeg vil gjerne ha flere å snakke programmering med, du kan gjerne adde meg på skype "andreas.nergaard91", eller følge siden min på www.zaerdna-studios.com for å snakke programmering!

Vi snakkes :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...