screenman Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg har skaffet meg en time hos en Kommunelege, da jeg er uenig med min fastlege om visse ting. Så spørsmålet mitt er følgende: Hva skiller en Kommunelege fra en vanlig allmennlege? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Kommunelegen er sjefen til alle legene i kommunen og ligger under fylkeslegen som er......ja du skjønner tegninga Lenke til kommentar
screenman Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Kommunelegen er sjefen til alle legene i kommunen og ligger under fylkeslegen som er......ja du skjønner tegninga De er med andre ord mye vanskeligere å ha med å gjøre, enn med andre vanlige allmennleger? Endret 8. desember 2011 av screenman Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hvorfor skulle de være det? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 De er sikkert akkurat like vanskelige som alle andre mennesker stillt ovenfor urimelige personer. 4 Lenke til kommentar
screenman Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Hvorfor skulle de være det? Fordi mange leger er veldig vanskelig å ha med å gjøre, når det kommer til benzo. Som er grunnen til at jeg har skaffet meg en time hos en annen lege. Som jo, viser seg å være en kommunelege. Endret 8. desember 2011 av screenman Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Vanlige leger er vanskelig å ha med å gjøre når det kommer til benzodiazepin, derfor er kommuneleger vanskeligere? Merkelig. Lenke til kommentar
screenman Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Vanlige leger er vanskelig å ha med å gjøre når det kommer til benzodiazepin, derfor er kommuneleger vanskeligere? Merkelig. Ja. Nettopp fordi jeg vil tro at kommuneleger har et nærmere forhold til fylkeslegen, enn det vanlige allmennsleger har. De fleste fylkesleger er også ganske kjent for å være ganske anti-benzo. Mye mer enn vanlige allmennsleger. Endret 8. desember 2011 av screenman Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Aner jeg at en viss pasient har prøvd å forklare legen jobben hans her?? Isåfall så tror jeg du er på ville veier, eller har tatt feil utgangspunkt. Det er ikke veien å gå å prøve og presse en lege til å gi deg de medisinene du ønsker. Lenke til kommentar
screenman Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Aner jeg at en viss pasient har prøvd å forklare legen jobben hans her?? Isåfall så tror jeg du er på ville veier, eller har tatt feil utgangspunkt. Det er ikke veien å gå å prøve og presse en lege til å gi deg de medisinene du ønsker. Kanskje det. Du får ane hva du vil. Ikke veien å gå? Det er iallefall bedre med medisiner som faktisk funker fullt ut, enn å prøve medisiner (antidepressiva) som har bivirkninger like lang som et barns juleønske liste, hvor bl.a bivirkningene er "plustelig død". Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Joda, jeg ser den. Men som sagt så tipper jeg at du har gått fram feil, eller lagt det frem på feil måte her. Uansett så vil nok kommunelegen kunne gi deg et begrunnet svar på det du lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå